ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Край на споровете кой автомобил е в нарушение и защо, ето отговора
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:45 / 14.11.2022Коментари (21)25350
©
Изключително оживена дискусия протече по повод материала в Plovdiv24.bg, озаглавен "Кой автомобил е в нарушение и защо?".

Мненията на хората буквално бяха разделени на две. Потребител на социалната мрежа обаче даде верния отговор под публикацията във Фейсбук на Европейския център за транспортни политики.

И той бе - синият. От Центъра призоваха човека да мотивира позицията си и той го направи ето така:

"Тъй като синьото МПС е разположено в крайната дясна лента, то би трябвало да напусне кръговото кръстовище чрез първия възможен изход".

"Точно така, благодарим за коректния отговор!", написаха от своя страна от ЕЦТП.

Припомняме, че въпросът бе поставен така: "Кой автомобил е в нарушение и защо?".







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Ситуацията става на единия изход на кръговото, значи, кой откъде идва няма никакво значение. В случая няма нищо общо и дясно стоящия, защото не са в нерегулирано кръстовище. С предимство е синия автомобил, защото се движи в лентата си, червения като предприема маневра смяна на лентата е длъжен да осигури предимство и ще чака докато лентата в която иска да премине се освободи. Не го спасява мигач, по-рано влязал в кръстовището, по-напред е и т.н. При птп ще си получи акта и това е. Четете ги тия закони.
+1
 
 
Червеният е вече във кръстовището и е в лентата за направо или наляво. Синият се е включил в кръстовището, едва след като чевеният е бил вече в него и влиза в лентата за надясно или направо. В случаят е решил да се включи и продължи направо. Мигачът на червеният, дали е включен или изключен, или от кой момент е бил включен е без значение тъй като същият има пояснителен характер за останалите участници в движението. Тези простотии, че дясностоящият е с предимство, да с предимство е, но на немаркиран или регурелерован от пътни знаци или друг тип указател който в случая не играе роля, така, че правилото за дясностоящият, в конкретната ситуация може да си го ......... така разбирате ме... Синият, отнема предимството на червеният, включвайки се в движението пренебрегвайки знака Б1 (пропусни движещете се на пътя с предимство). Тъй като, червеният е бил вече в кръстовището по указаната схема предполагайки се, че се е включил във което от лява лента искайки да продължи напред или на ляво, когато синият се включва червеният е бил вече вътре, вината е във синият автомобил пресичащ пътя и отнемащ предимството на червеният.
на 14.11.2022 г.
0
 
 
Червената кола е с предимство защото се намира вече вътре в кръстовището. (въпреки че преди изхода вече трябваше да се престрои в дясно). Синята кола защо навлиза в кръстовището като е без предимство?
0
 
 
Минете през кръговото до панаира и ще си отговорите кой прав, кой крив. Има знак "Малкият стоп". Умници. Взели книжки с плюнка и разсъждават, ли разсъждават. Стигнах до извода, че българинът освен от футбол и политика, е започнал да разбира и от правилника за движение. А това искрено ме разсмя: ""Тъй като синьото МПС е разположено в крайната дясна лента, то би трябвало да напусне кръговото кръстовище чрез първия възможен изход". "Точно така, благодарим за коректния отговор!", написаха от своя страна от ЕЦТП.
0
 
 
Най простия отговор е и двамата..... Единия трябва да изчака на знака път без предимство, другия от вътрешната страна на колелото сече и завива????!!!!! Затова като влизате в колело, трябва да знаете откъде ще излезете.... А не като на гарата в Пловдив, от ляво преустроени завиват по Иван Вазов и след това руски..... Но като те дръннат и става уникум
-2
 
 
Виновни са и двамата, ако дойде КАТ, всеки ще си получи акта. Единият за неспазване на знак и предимство, другият за неправилно завиване от грешна лента.
-1
 
 
Тоя с ,,верния''отговор,чувал ли е за дясностоящ
+1
 
 
По картинката може да се напишат безброй интерпретации. Но! При възникване на ПТП контролните органи спазват прости правила, които не се интерпретират. Примери за такива: винаги задния автомобил е виновен при сблъсък, когато са един след друг. Няма рязко спиране, няма липса на стопове и т.н. Същото е тук. Бъдете сигурни, че при такъв сблъсък КАТ ще излязат със становище, че синият не е дал предимство на движещия се с предимство в колелото, при положение на така поставения знак за път без предимство за синия автомобил. Послед идват второстепенните норми за престрояване, излизане от кръстовище и т.н.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Близки издирват Димитър Малинов
Бюджет 2025
Изграждат нов реактор в АЕЦ "Козлодуй"
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: