Още от 2004 година е трябвало да започне вдигането с 5 евро годишно цената на винетките, за да се достигне до реалната цена, но от 2008 не е пипана цената. Затова сега изглежда много. Държавата и сега дотира ремонтите на пътищата. Парите от винетките не са достатъчни за ремонти.
Оскъпяването на винетките е с 8 лева. Това каза пред камерите на БНТ министърът на регионалното министерство
Лиляна Павлова. Тя коментира темата за поскъпването на винетките. Новите винетки не са незаконни. Наслушах се много на тези спекулации в последните дни. Те са обнародвани в "Държавен вестник" на 10 ноември.
Относно визията им, естествено, че няма да я обнародваме предварително и фалшификаторите да залеят пазара с фалшиви винетки. ВАС обяви, че основание за дело няма и всичко е публикувано законово. Вървим и към електронни винетки и тол такси. Старите винетки ще могат да се използват до края на месец януари догодина. Няма връщане назад и всичко е в сила. 2 млн. винетки са в пазарската мрежа, категорична беше тя.
Нямам притеснения за еврофондовете през 2016 година. Разковничето ще е през 2018 година. Тогава, ако някоя държава не е направила определена реформа в дадена сфера и не си е усвоила парите, евросредствата ще бъдат преразпределени. Фирмите, които ще строят АМ "Хемус" са избрани с открита процедура. Нямам никакви притеснения.
Този път фирмите не са избрани заради най-ниската цена, която предлагат, защото през последните години отнесохме много критики, че строим на ниски цени и качеството не е добро. Няма никакви пропадания по магистралите реално. На АМ "Струма" има един малък участък в аварийната лента, който не е пропаднал, а е повреден заради скъсана дига, разкри Павлова.