ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
МОН: Библиотеките трябва да станат класни стаи | ||||||
| ||||||
Това заяви заместник-министърът на образованието и науката Деница Сачева по време националния форум "Библиотеките днес", съобщиха от МОН По думите й това взаимодействие е изключително важно за талантливите деца – да разширяват кръгозора си, а също и за тези, които не изпускат телефоните и таблетите, за да не бъдат само потребители, а да получават знания и култура. Сачева подчерта, че сътрудничеството с библиотеките ще е полезно и за децата, в чиито семейства не се купуват и не се четат книги. Библиотеките са естествени центрове, в които да се насърчава и развива информационната грамотност, посочи още тя. Заместник-министър Сачева съобщи, че се подготвя Споразумение между МОН и Министерство на културата, което ще помогне за по-пълноценното взаимодействие между училищата и библиотеките, като и те ще се превърнат в класни стаи подобно на музеите и театрите. В националния форум участват над 500 представители на обществените библиотеки в страната, академичните среди и бизнеса, представители на изпълнителната власт и неправителствени организации, като и гост-лектори от Европейското бюро на библиотечните, информационните и документационните асоциации. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 09.11.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Николай Славеев: 19 прекрасни години заедно!
14:32 / 26.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
ECMWF предвижда 100 сантиметра сняг този уикенд
15:56 / 26.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5701) | 58% | |
Не (3159) | 32% | |
Не мога да преценя (926) | 9% |