ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Млад мъж пропищя от монопола на мобилните оператори: Рекетират ме! | ||||||
| ||||||
"Мобилните оператори у нас са по-силни от контролните институции и обвързващите им практики могат да те държат в плен до гроб", смята Борислав Иванов, който разказа драмата си пред репортер на лупа.бг. Мъжът подписва договор за комбинирана услуга интернет+телевизия през декември миналата година. След обстойно проучване офертата на продавач-консултантите и в трите офиса на фирмата е двугодишен договор, тъй като по-малък период не се предлага и не е на дневен ред. "Като питаш може ли, отговорът винаги е "Не може по-малко от две години. Само с такъв договор използвате промоционалните ни цени", спомня си Борислав. В крайна сметка мъжът сключва договор за услугата и всичко върви добре до момента, в който не решава да смени жилището с ново. Оказва се, че кооперацията на новия адрес не е окабелена за предоставяне на интернет и телевизия от оператора. И ходенето по мъките започва. След разговор с представители на мобилния оператор става ясно, че услугата не може да бъде предоставена, освен ако пет семейства в блока не станат абонати на същия мобилен оператор. "Това си е чиста проба рекет. Не възнамерявам да ставам техен промоутър, който да ходи от врата на врата и да предлага услугите им на съседите си", категоричен е Борислав. По думите му и останалите алтернативи са безумни и непрактични. От своя страна прекратяването на договора е практически невъзможен ход. Ако мъжът вземе това решение, то за оставащия период от договора Борислав ще трябва да заплати неустойки в пълен размер според договорените в документа суми. "Реално промоцията не била чак толкова промоционална", смее се Борислав. Според него мобилните оператори у нас извършват всякакви своеволия без да се съобразяват с клиентите си. "Важното е да получават месечните си такси", убеден е младият мъж. Според него правилният ход на фирмата е независимо от обстоятелствата, да осигури на клиентите си услугите, за които те плащат ежемесечно. Казусът е отнесен до ръководството на мобилния оператор и се чака отговор от тяхна страна. Името на телекома не е упоменато заради сигналите, които вече са подадени към мениджмънта на фирмата и в Комисията за защита на потребителите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 11.09.2019 г.
0
на 11.09.2019 г.
0
на 11.09.2019 г.
0
на 11.09.2019 г.
+1
на 10.09.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета