ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Много шум с мижави намаления в "Черния петък" | ||||||
| ||||||
В моловете голямото блъскане беше повече по паркингите за свободни места, отколкото в търговските обекти, а най-големите опашки се извиваха само в зоните за хранене, установи екип на "Монитор". Клиентите обикаляха в петък от магазин на магазин в търсене на стоки с орязани цени, но рекламите за намаления се оказаха твърде преувеличени. Наша проверка установи, че модни в момента поли се продават на същата цена, както и в обикновените петъци - все по 65 лева, въпреки че клиентите се подмамваха с атрактивни обяви отвън. Зимните дрехи на големите международни модни марки пък изобщо не бяха влезли в списъка на промотираните стоки, макар че идеята е да се продават изгодно в този ден качествени и търсени вещи, а не залежали артикули. Въпреки това тениските и други летни дрешки бяха сред малкото стоки с редуцирани цени, като намалението беше от порядъка на 20% вместо обещаваните 50 - 60 на сто. Популярният сайт за пазаруване в Централна и Източна Европа Fashion Days две поредни седмици пък лансира една и съща намалена стока. Артикулите на световните марки, достигащи до 80% намаление, циркулираха миналия и този петък. Въпреки анонси от рода на "Няма да повярваш! Black Friday приключението продължава!" потребителите бяха подведени с дрехи и аксесоари, предлагани в предното издание на кампанията. Междувременно Комисията за защита на конкуренцията глоби с почти 552 бона румънската компания "Данте Интернешънъл" във връзка с рекламната кампания "Черен петък" през миналата година. Това е 4 на сто от размера на приходите на дружеството за 2013 г. КЗК установява, че при рекламната кампания "Черен петък" поведението на дружеството не съответства на добросъвестната търговска практика при определянето на цените и прилагането на отстъпки за промоционалните продукти. Рекламните послания "Black Friday - денят с най-много и най-големи намаления през годината" и "Само днес получаваш най-много и най-големи отстъпки през годината" като част от кампанията "Черен петък" заблуждават потребителите. Става дума всъщност за сайта emag.com, който и през тази година беше сред най-активните участници в тазгодишния Вlack Friday. Рано сутринта вчера беше изключително трудно да се влезе в онлайн магазина, за който трябваше да се направи предварителна регистрация, за да няма "блъсканица". За старта са били регистрирани 100 000 посетители, а в първите 10 минути на кампанията българските потребители са направили 12 000 поръчки, като на секундата са се продавали 20 продукта, похвалиха се от emag.bg. Към 16 часа вчера са били изтъргувани повече от 90 000 продукта на стойност 11 млн. лева, повече от 8500 детски и бебешки продукти, 2800 телевизора и над 15 тона храна за домашни любимци. В "Черния петък" купувачите атакуваха и магазините за черна и битова техника, където сделките дори и с по-малко намаление ставаха бързо, като най-търсени бяха отново телевизори, таблети и лаптопи. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Aнонимен
на 29.11.2014 г.
+1
на 29.11.2014 г.
+2
на 29.11.2014 г.
+1
на 29.11.2014 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5578) | 59% | |
Не (3050) | 32% | |
Не мога да преценя (899) | 9% |