Мобилен оператор за починал клиент: Да се обади за сметката

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (9)
08:33 / 03.07.2015
5790
Въпреки навременното уведомяване на мобилен оператор за това, че техен клиент е починал и трябва да закрият сметката, вдовицата му продължава да получава фактурите за плащане. При това сумите растат и стават непосилни за малката пенсия на жената, показа репортаж на Нова телевизия.

Странното е, че от мобилния оператор проверяват случая, извиняват се, но това не променя ситуацията - сметките продължават да пристигат. 

Култова стана и репликата на оператор, към който се обърна дъщерята на починалия - поиска да чуе титуляра на сметката, за да му каже за какво дължи парите по изпратената му фактура.

Всяко позвъняване по този случай в оператора води до извинения, но това не спира фактурите, които продължават да пристигат, казват близките на покойника. 

Очевидно е, че някой не си върши работата, но това не оправдава тормоза, на който тези хора са подложени.


Виж коментарите (9)
Още новини от Национални новини:
Най-чаканата новина: Перфектно време за Цветница!
От кухнята: Сиренето се продава от 9-11 лв., но в магазините е 19...
Ледена сутрин ни очаква във вторник
Трагедия в Южна България: 6-годишно дете издъхна пред очите на ма...
Най-опасният път в България
Основната причина за забавянето на ТЕЛК решения


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).