НАП с ново улеснение за фирмите

Автор: Петър Дучев
Коментари (0)
12:11 / 12.10.2023
3493
Надградена електронна услуга на НАП дава възможност на бизнеса да подава автоматизирано осигурителни декларации Образец №1 и №6 към приходната агенция, съобщиха от приходната агенция.

Това става възможно с осигуряване на свързаност между клиентските софтуери и системите на НАП от типа "система-система“ чрез използване на софтуерен ключ (API ключ). Потребителите могат да поискат API ключ чрез услугата "Ново заявление за достъп до АPI“, достъпна с електронен подпис в е-Портала на приходната агенция. За да се подават данните за осигурителните декларации автоматизирано към НАП, е необходимо софтуерният ключ да се интегрира в софтуера, който използват клиентите.

Електронната услуга беше внедрена през май, като тогава чрез софтуерен ключ бяха интегрирани информационните системи на хазартните оператори, които вече имат автоматичен достъп до Регистъра на уязвимите лица по Закона за хазарта, напомнят от НАП.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Съдействие на адвокат при сделка с имот е задължително
Шофьор ще олекне с 4000 лева глоба и 3 месеца без книжка
Проф. Рачев: Петък, в 12 часа времето се обръща
Собственик на фирма: Средната заплата при нас надвишава 2500 лева...
Много лоша тенденция, попариха хиляди пенсионери
Росен Желязков: С декларацията на ПП-ДБ се търси шоу


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).