ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
На АМ "Тракия" се води война, а МВР се превърна в счетоводна кантора за трупове
Автор: Георги Кирилов 18:03 / 06.08.2024Коментари (24)105077
©
Илюстративна снимка
Тотална абдикация на държавата и мишкуване на МВР по храстите. Така може да се обобщи традиционната, превърнала се в ежегодна, лятна пътна обстановка в България.

На практика на АМ "Тракия" се води война между нагли тираджии, неадекватни гастербайтери и останалите шофьори.

Всички управлявали България през последното десетилетие носят огромна вина за случващото се, включително и президентът Радев с няколкото си служебни правителства. Страната ни безвъзвратно закъсня да разшири основната си пътна артерия. Всяко правителство се надпреварва да пуска "поръчки" за кръпки в "час пик", без никаква реална мисъл как да се подобри състоянието и пропускливостта на аутобана.

За всеки един клет чиновник е ясно, че лятото АМ "Тракия" е практически непроходима. Особено се влоши положението след старта на войната в Украйна. Върволици от ТИР-ове пъплят денонощно, блокирайки активната лента. Опасни изпреварвания между товарните камиони могат да се забележат буквално на всеки километър.

Ако не са те, в изпреварващата лента пъплят неадекватни турски гастербайтери, на предела на силите си. Нормални шофьори колкото и да имат желание да се придвижват спокойно и по правилата, на практика са поставени в невъзможна за това ситуация. Затова са и рисковите маневри, затова са и катастрофите.

От МВР наричат катастрофите инциденти. Инцидент е когато се случи нещо извънредно. Смъртоносните катастрофи по магистралите и републиканските ни пътища са логично последствие от начина, по който се стопанисва републиканската ни мрежа. 

Мерките, които могат да се предприемат са много, но МВР и институциите предпочитат просто да броят трупове, вместо да работят. Най-елементарното е забраната за движение на ТИР-ове в час пик и в петък и неделя. Само че тогава някой ще трябва да оказва контрол, тоест МВР ще трябва да излезе скъпите си БМВ-та и да поработи, а къде по-лесно е да се скрием в храстите до участъците хранилки и да пълним джоба.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Най-много е виновен президента, трябва да бъде бит до посиняване ???
0
 
 
Най-сетне и тази либерастка медия да сътвори нещо нормално.
+5
 
 
Не я търсете държавата. Не разчитайте на нея. Основната и грижа от доста време е подготовка за изборите. България е като тюлен с който си играят световните акули. Да видим коя ще я лапне. След толкова много неуспещни избори най-слабото звено на ЕС явно има нужда от куратор. 500 км по диъгонал не са проблем дори за пеши монашески поход. Ех, Народе.....
+4
 
 
Ама то това МВР в 80-годишната си история никога не е било в услуга на гражданите. Не е предвидено да работи, да мисли за превенция. Създадено е с една простичка цел - да закриля властта и да осигурява чадър на "нашите". И вече трето поколение се възползват от услугите им. Докато няма разформироване, нищо няма да се промени от само себе си.
+3
 
 
Така наречените магистрали в България са под всякакви стандарти за такъв вид път . Ако се въведе британската система за контрол по пътищата в България 70 - 80% от шофьорите ще останат без книжки само за около десет дена , глобите ще са милиарди. Положението е толкова тежко, че няма оправия и като се има предвид че ЖП транспорт също няма ,резултатите те са налични
0
 
 
И как камионите пречат и правят катастрофи?Не е забранено да изпреварват,а максимално допустимата скорост за тях е 90 по закон.Намаляш зад тях докато изпреварят и после пак с 130.Ако всички спазват ограничението и правилата,няма да има нито катастрофи,нито задръствания по магистралата.
+4
 
 
Аз не виждам причина нито едно изпреварване на магистралата да е рисково ако си погледнеш огледалото, и ако всички карат около ограничението. Виж като се появи някой с 200 и ти присветка рязко се вдигат нервите и хората започват да правят глупости.
+5
 
 
Забрани за тежкотоварни има. Факт! Но и много от тях същите тези забрани не ги ловят: взривоопасни, храни, животни и т.н. Така че същите са без особен смисъл. Не ми стана ясно кое им е наглото на тираджиите в случая? Тия нещастници возят всичко онова, което щастливите хора с пари купуват - горива, стоки от всякакъв тип: хранителни, промишлени, строителни и т.н. Най-нагли са любителите. И там возилото няма никакво значение: тъпотия и арогантност до дупка. Катастрофите с камиони в основния случай са от заспиване. А заспиват, защото, първо, са алчни за пари. И, второ, защото рядко някой ги оставя да почиват. ДАИ си получават подкупите, полицията кибичи на сянка и разчита само на камери.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Бюджет 2025
Катастрофа с военнотранспортен самолет край авиобаза Граф Игнатиево
Пешеходният мост в Пловдив става общински
Лято 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли кметът Костадин Димитров да поведе листата на ГЕРБ в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: