ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Над 35 000 по-малко са посещенията до офисите на НАП | ||||||
| ||||||
Най-честите въпроси, чиито отговори търсят клиентите на НАП са свързани с попълването на годишните данъчни декларации, документите, които се подават заедно с декларациите, ползването на отстъпки и облекчения. Хората се интересуват и как могат да възстановят здравноосигурителни права, да се освободят от внасяне на здравни вноски. Клиентите на администрацията търсят помощ и за това как могат да си платят данъците и осигурителните задължения - начини на плащане, срокове, банкови сметки, кодове за вид плащане. На телефона за информация на НАП 0700 18 700, също могат да се правят денонощно автоматични справки за регистрираните по ДДС фирми. За да ползват услугата, клиентите на НАП трябва да наберат телефон 0700 18 700 и да следват инструкциите на оператора. Информацията е идентична с тази в Публичния бюлетин на НАП за регистрираните по Закона за данък върху добавената стойност лица, публикуван на www.nap.bg. До края на април Информационният център на НАП ще е с работно време от 8.00 до 18.30 ч. всеки делничен ден, като обаждането се таксува на цената на един градски разговор за абонати на БТК и според тарифния план за абонати на мобилните оператори. Запитвания могат да се изпращат и на имейл адрес: infocenter@nra.bg. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Неочакван развод по-малко от година след сватбата
15:02 / 12.11.2024
Търсят заместник на Димо Алексиев, Ралица Паскалева под въпрос
14:14 / 13.11.2024
Алекс Сърчаджиева проговори за сватби и не само
09:09 / 13.11.2024
На 73 той сложи колежките си в малкия си джоб
12:29 / 12.11.2024
Натали Трифонова с признание
08:43 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета