Напрежение и опашки пред офиси на телевизионeн оператор заради подмяна на приемници
Дълги опашки от чакащи хора се извиват от няколко дни в Благоевград пред офис на един от големите кабелни и интернет доставчици в старата, предаде репортер на "Фокус“. Читатели на медията ни алармираха, че има пълен хаос с приемниците на Булсатком. Оказва се, че част от приемниците на клиентите трябва да бъдат сменени, но процедурата е тромава, бавна и съпътствана с много нерви.
"Редим се с часове, по цяла седмица чакаме новите устройства. Записваме се за техници да дойдат и да извършват подмяната, но те така и не идват. След като ни дойде реда на опашката работещите в офиса ни казват, че трябвало да се обадим на оператор и че всичко минава през системата. Бесни сме“, коментират хора, които от рано тази сутрин се редят на опашката.
Наша проверка установи, че още преди отварянето на офиса на Булсатком в Благоевград днес вече се бяха наредили над 50 човека, които са не само от областния център, но и от околни населени места.
"Сега замазват положението – на място се записваме за устройства и пак трябва да чакаме. Казаха ни понеделник, но кой понеделник не е ясно. Вече няколко пъти идвам, налага се да отсъствам от работа и пак нищо не става“, коментира друг човек от опашката.
Преди 5 дни от оператора публикуваха следното съобщение в официалната си страница във Facebook, което споделяме с вас без редакторска намеса:
Булсатком се обръща с молба за съдействие!
Подкрепете ни да преодолеем целенасочената атака срещу нас.
Ще оценим, ако ни върнете вашите приемници, които не използвате в момента, което ще ни помогне по-бързо и ефективно да се справим с кризата.
Донесете до 20 май оборудване в най-близкия до вас Бизнес център.
От нас ще получите по 5 лева за всеки работещ ТВ бокс, заедно с ваучер любими канали или ваучер за 1 месец телевизия b.boxapp с всички ТВ канали, предлагани в портфолиото на Булсатком.
Високо ценим този жест на подкрепа и ви благодарим!
През почивните дни офисите на Булсатком работеха извънредно, за да овладеят ситуацията, но това така и не се случи.
В понеделник от оператора излизат с ново съобщение:
Екипите ни полагат денонощни усилия, за да се справим с последствията от кризата. Колегите обработват заявките по реда на вписването им.
Може да заявите замяна по куриер, на посочен от Вас адрес, като се свържете с Национален безплатен номер за обслужване на клиенти *4800 или фиксиран номер +359 42 937200, на имейл адрес customerservice@bulsat.com или да попълните онлайн формуляр: https://bit.ly/3BflQrh
Напомняме, че Булсатком разполага с CA модули (CAM), налични във всеки Бизнес Център. Това са приемници с високо качество на резолюцията и позволяват да гледате телевизия с едно дистанционно, без допълнителен бокс или приемник. Можете да прочетете повече тук: https://www.bulsatcom.bg/novini/ca-m
Благодарим на всички наши потребители, които проявяват разбиране към мащаба на проблема и търпеливо ни съдействат!
Оказва се обаче, че и към днешна дата мерките не дават своя резултат, а хората, които с часове чакат са бесни и се заканват, че ще се откажат от услугите на оператора при първа възможност.