Напрежение и опашки пред офиси на телевизионeн оператор заради подмяна на приемници

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
10:43 / 18.05.2023
25401
Дълги опашки от чакащи хора се извиват от няколко дни в Благоевград пред офис на един от големите кабелни и интернет доставчици в старата, предаде репортер на "Фокус“. Читатели на медията ни алармираха, че има пълен хаос с приемниците на Булсатком. Оказва се, че част от приемниците на клиентите трябва да бъдат сменени, но процедурата е тромава, бавна и съпътствана с много нерви.

"Редим се с часове, по цяла седмица чакаме новите устройства. Записваме се за техници да дойдат и да извършват подмяната, но те така и не идват. След като ни дойде реда на опашката работещите в офиса ни казват, че трябвало да се обадим на оператор и че всичко минава през системата. Бесни сме“, коментират хора, които от рано тази сутрин се редят на опашката.

Наша проверка установи, че още преди отварянето на офиса на Булсатком в Благоевград днес вече се бяха наредили над 50 човека, които са не само от областния център, но и от околни населени места.

"Сега замазват положението – на място се записваме за устройства и пак трябва да чакаме. Казаха ни понеделник, но кой понеделник не е ясно. Вече няколко пъти идвам, налага се да отсъствам от работа и пак нищо не става“, коментира друг човек от опашката.

Преди 5 дни от оператора публикуваха следното съобщение в официалната си страница във Facebook, което споделяме с вас без редакторска намеса:

Булсатком се обръща с молба за съдействие!

Подкрепете ни да преодолеем целенасочената атака срещу нас.

Ще оценим, ако ни върнете вашите приемници, които не използвате в момента, което ще ни помогне по-бързо и ефективно да се справим с кризата.

Донесете до 20 май оборудване в най-близкия до вас Бизнес център.

От нас ще получите по 5 лева за всеки работещ ТВ бокс, заедно с ваучер любими канали или ваучер за 1 месец телевизия b.boxapp с всички ТВ канали, предлагани в портфолиото на Булсатком.

Високо ценим този жест на подкрепа и ви благодарим!

През почивните дни офисите на Булсатком работеха извънредно, за да овладеят ситуацията, но това така и не се случи.

В понеделник от оператора излизат с ново съобщение:

Екипите ни полагат денонощни усилия, за да се справим с последствията от кризата. Колегите обработват заявките по реда на вписването им.

Може да заявите замяна по куриер, на посочен от Вас адрес, като се свържете с Национален безплатен номер за обслужване на клиенти *4800 или фиксиран номер +359 42 937200, на имейл адрес customerservice@bulsat.com или да попълните онлайн формуляр: https://bit.ly/3BflQrh

Напомняме, че Булсатком разполага с CA модули (CAM), налични във всеки Бизнес Център. Това са приемници с високо качество на резолюцията и позволяват да гледате телевизия с едно дистанционно, без допълнителен бокс или приемник. Можете да прочетете повече тук: https://www.bulsatcom.bg/novini/ca-m

Благодарим на всички наши потребители, които проявяват разбиране към мащаба на проблема и търпеливо ни съдействат!

Оказва се обаче, че и към днешна дата мерките не дават своя резултат, а хората, които с часове чакат са бесни и се заканват, че ще се откажат от услугите на оператора при първа възможност.

Виж коментарите (2)
Още новини от Национални новини:
Директорът на "Гранична полиция": Миналото лято беше най-тежкото ...
Тома Биков: Ако утре изберат Силви Кирилов, "Да, България" ще се ...
Политическите сили в парламента са декларирали съставите на парла...
Предприемач: Бедните българи губят между 5 и 12 млрд. лева всяка ...
Борисов: Ако съм на мястото на Делян Пеевски, ще си преместя цент...
Кметицата на най-бързо развиващото се и богато село в България по...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).