ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Напрежение и опашки пред офиси на телевизионeн оператор заради подмяна на приемници | ||||||
| ||||||
"Редим се с часове, по цяла седмица чакаме новите устройства. Записваме се за техници да дойдат и да извършват подмяната, но те така и не идват. След като ни дойде реда на опашката работещите в офиса ни казват, че трябвало да се обадим на оператор и че всичко минава през системата. Бесни сме“, коментират хора, които от рано тази сутрин се редят на опашката. Наша проверка установи, че още преди отварянето на офиса на Булсатком в Благоевград днес вече се бяха наредили над 50 човека, които са не само от областния център, но и от околни населени места. "Сега замазват положението – на място се записваме за устройства и пак трябва да чакаме. Казаха ни понеделник, но кой понеделник не е ясно. Вече няколко пъти идвам, налага се да отсъствам от работа и пак нищо не става“, коментира друг човек от опашката. Преди 5 дни от оператора публикуваха следното съобщение в официалната си страница във Facebook, което споделяме с вас без редакторска намеса: Булсатком се обръща с молба за съдействие! Подкрепете ни да преодолеем целенасочената атака срещу нас. Ще оценим, ако ни върнете вашите приемници, които не използвате в момента, което ще ни помогне по-бързо и ефективно да се справим с кризата. Донесете до 20 май оборудване в най-близкия до вас Бизнес център. От нас ще получите по 5 лева за всеки работещ ТВ бокс, заедно с ваучер любими канали или ваучер за 1 месец телевизия b.boxapp с всички ТВ канали, предлагани в портфолиото на Булсатком. Високо ценим този жест на подкрепа и ви благодарим! През почивните дни офисите на Булсатком работеха извънредно, за да овладеят ситуацията, но това така и не се случи. В понеделник от оператора излизат с ново съобщение: Екипите ни полагат денонощни усилия, за да се справим с последствията от кризата. Колегите обработват заявките по реда на вписването им. Може да заявите замяна по куриер, на посочен от Вас адрес, като се свържете с Национален безплатен номер за обслужване на клиенти *4800 или фиксиран номер +359 42 937200, на имейл адрес customerservice@bulsat.com или да попълните онлайн формуляр: https://bit.ly/3BflQrh Напомняме, че Булсатком разполага с CA модули (CAM), налични във всеки Бизнес Център. Това са приемници с високо качество на резолюцията и позволяват да гледате телевизия с едно дистанционно, без допълнителен бокс или приемник. Можете да прочетете повече тук: https://www.bulsatcom.bg/novini/ca-m Благодарим на всички наши потребители, които проявяват разбиране към мащаба на проблема и търпеливо ни съдействат! Оказва се обаче, че и към днешна дата мерките не дават своя резултат, а хората, които с часове чакат са бесни и се заканват, че ще се откажат от услугите на оператора при първа възможност. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Aнонимен
на 18.06.2023 г.
0
на 18.05.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета