Немска компания открива хоум офис работни позиции в страната

Автор: Екип на Plovdiv24.bg
Коментари (0)
07:30 / 15.03.2023
5646
Фирма Zeitwert е отговорът на нарастващото търсене на гъвкавост в планирането на работното време и възможността за работа от вкъщи.

Всеки, който работи за Zeitwert, може да има свой офис у дома и да организира ежедневието си гъвкаво. Zeitwert принадлежи към концерна regiocom, една от най-големите немски компании за услуги и ще предлага възможност за дистанционнна работа в България.

regiocom е реномирана компания с над 25 години опит в обслужването на клиенти и е представена в България повече от десет години. Компанията, която вече разполага с центрове в седем населени места (Бургас, Добрич, Русе, Стара Загора, София, Варна, Велико Търново), се ползва с репутацията на изключително надежден работодател. Повече от 1500 служители от България се грижат за обслужването на немскоезични клиенти и са толкова успешни, че тази година ще бъдат наети над 500 нови служители в различните офиси в страната.

Какво означава 100 процента хоум офис?

Всеки, който обича да работи заедно с колеги в офис, може да го направи в офисите на компанията. Но ако предпочитате да работите от вкъщи, Zeitwert ви дава тази възможност. Управляващият директор Макс Шликер разкава какво стои зад идеята: "За всеки колега това означава: 100% хоум офис, 100% подкрепа и 0% риск.“

"Сам решавам как искам да работя“

Zeitwert дава максимална свобода в работното ежедневие. "Всеки има свободата да решава сам кога и колко иска да работи. И това от вкъщи, където се предлага най-доброто кафе“, обяснява шефът на Zeitwert и добавя: "С над 6000 служители групата regiocom, към която принадлежим, е един от ключовите доставчици на услуги за обслужване на клиенти и продажби в немскоговорящи страни."

Всеки, който говори добре немски, може да започне веднага

А какво трябва да притежава един кандидат за позиция в Zeitwert?

"Търсим служители с много добри познания по немски език на ниво B2/C1 и много добри компютърни компетенции“, казва Росица Николова, ръководител "Маркетинг и подбор на персонал“. "За нас е важно новите колеги да са мотивирани, да имат желание да учат нови неща и да се развиват. Предишен опит в обслужването на клиенти не е необходим, защото имаме много добри ментори и обучители, които ще осигурят необходимите знания.“

Какво е важно за успешено стартиране?

Работата започва със задълбочено дистанционно обучение, заплатено от компанията. То дава възможност на колегите да се запознаят в детайли с вътрешнофирмените процеси и програми. "Осигуряваме и необходимата техника, за да гарантираме необходимото качество. "

Zeitwert търси кандидати от цялата страна

Първите служители започнаха в началото на март и работят за енергетиката в Германия. "И ние ще растем бързо“, обявява Макс Шликер: "Вече имаме повече от достатъчно работа. Следващите проекти вече са в процес на подготовка и ще осигурим нови работни места."

Всеки, който иска да работи комфортно от вкъщи и сам да определя работното си време, може да кандидатства сега.

Кандидатури с автобиография вече се приемат на имейл на jobs@regiocom.bg или чрез сайта https://www.zeitwert-service.com/.А всеки, който иска да научи повече за групата regiocom, може да намери много информация на https://karriere.regiocom.com/standorte/bg/home.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Директорът на "Гранична полиция": Миналото лято беше най-тежкото ...
Тома Биков: Ако утре изберат Силви Кирилов, "Да, България" ще се ...
Политическите сили в парламента са декларирали съставите на парла...
Предприемач: Бедните българи губят между 5 и 12 млрд. лева всяка ...
Борисов: Ако съм на мястото на Делян Пеевски, ще си преместя цент...
Кметицата на най-бързо развиващото се и богато село в България по...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).