ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Необходимо е развитие на интернет рекламата на туризма, според експерт | ||||||
| ||||||
На практика печатната реклама съществува у нас под формата на много красиви дипляни и брошури, но в интернет пространството "нещата не стоят много добре", смята Мария Асенова. Тя сподели впечатление, че повечето фирми в България се ориентират към собствени сайтове, които обаче веднъж създадени, не се актуализират. Освен това много от създадените резервационни системи в интернет се бият по между си, затова има още много какво да се направи за рекламата на българския туризъм в режим онлайн, каза Асенова. Тя отбеляза също, че напоследък са наблюдава напредък в развитието на радио-рекламата на български туристически продукти, но при телевизионната реклама, тя се ползва с неголямо доверие сред българските потребители. Като допълнение на това телевизионната реклама е доста скъпа, а българският туристически сектор се реализира от средни, малки, дори микро фирми, коментира Мария Асенова, затова рекламата по телевизията е по-трудно постижима. Източник: Агенция "Фокус" |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5868) | 58% | |
Не (3231) | 32% | |
Не мога да преценя (954) | 9% |