ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Несъответствие в цената на етикети в "Кауфланд", от веригата отговориха защо
Автор: Екип Plovdiv24.bg 16:44 / 31.12.2019Коментари (7)31027
Димитър Илиев от София сподели с потребителите на Фейсбук какво му се е случило в "Кауфланд". Ето какво написа той на 29 декември:

"Понеже НАП, Комисия за потребителите и всякакви други контролни органи, оказа се, не работят в неделя, ми остана само ФБ, за да излея душата си за огромна злоупотреба в "Кауфланд", магазина им в "Студентски град". Бележките, които се принтират на апарата на щанда за месо показват едни цифри, а когато на касата бъдат сканирани, излизат абсолютно различни. Разликата на реална сметка от 38 лв е около 6,37 лв., или около 16,76 на сто. Платихме общо 46 лв. Пускам снимки на различните етикети.

Ще дам само един пример - на етикета, принтиран от апарата на щанда "Свински гърди с кост" е записано 1,709 кг на цена 8.99 или 15,36 лв. Когато уникалният баркод на етикета бива сканиран на касата излиза 1,709 кг. по 10.99 лв. или 18,78 лв. Абсолютно същото се случи с още 3 продукта.

Купих неща, които обикновено взимат пенсионерите. Сланината на касата е с лев по-скъпа, свинското бабе - лев и половина, гърди с кост - с 2 лв. Обясненията на касиерката бяха смешни - кантарите ни са грешни на щанда, тук ги мерим отново и теглото е точно. На касите в "Кауфланд" няма кантари, а от бележката за върнатите пари става ясно, че са грешни цените. Това, вероятно, може да стане единствено чрез манипулация на софтуера, защото на апарата на щанда се принтира уникален баркод и няма как да разпознат по различен начин от сканиращото устройство на касите. Въобще не извикаха управителя на магазина, макар, че очевадно, ако това не е технически проблем, е мащабна афера.

Бързичко ни върнаха и надписаните пари, което също беше съмнително. Но в снежната еуфория на Коледа и Нова година малко хора биха сравнявали цена на опаковката и на касовата бележка. Не искам да си мисля за далавера, с която служителите си вадят коледните бонуси, не искам и да получавам ваучер за безплатно пазаруване за цяла година. Затова утре сутринта ще звънна в НАП, а вероятно най-добре е да пусна жалба в прокуратурата. Ако са продължили да работят така цял ден вместо да затворят касите  за проверка, може да се търси умисъл от управителя на магазина, нали... Иначе прецаканите клиенти са си прецакани... Защото в неделя контрол няма, няма нито едни дежурен телефон, камо ли служител... Айде, Весели празници, от вашия дежурен неделен репортер..."

Официалната позиция на "Кауфланд":

Във връзка с подаден сигнал за несъответствие на цените, генерирани на везна и каса в хипермаркета ни в квартал Малинова долина, искаме да Ви уведомим, че е извършена незабавна вътрешна проверка, която категорично показа, че цените, генерирани на каса за съответните продукти, са актуалните цени и те напълно съвпадат с цените от етикетите на свежа витрина.

Несъответствието в цената на етикетите, генерирани от една от везните, е в резултат на временна техническа неизправност, която вече е отстранена. Уверяваме Ви, че към момента всички везни в обекта ни работят в пълна изправност.


Не правим компромис с коректното отношение и лоялността към потребителите, а доверието на клиентите е от първостепенно значение за нас. 

Винаги сме на разположение за Вашата обратна връзка, мнения и препоръки - на място на Информация в нашите хипермаркети, чрез интернет страницата: https://www.kaufland.bg/uslugi/kontakt.html, чрез лично съобщение в профила ни във Facebook или на националния безплатен клиентски телефон 0800 12 220 (от понеделник до събота).

Поднасяме Ви искрените си извинения за причиненото неудобство. 

С уважение, 

Екипът на Kaufland България


Още по темата: общо новини по темата: 63
29.04.2024 »
06.01.2024 »
13.04.2023 »
17.03.2023 »
10.07.2022 »
27.06.2022 »
предишна страница [ 1/11 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на MariaVS
премахни филтъра

0
 
 
За съжаление това явно е политика на големите вериги. Моят горчив опит е с магазините на Метро и то не еднократно. Етикетите (особено на тези на промоция) не съответстват на фактурираните. Ако решиш, че не желаеш да те правят на глупак, са ти необходими здрави нерви и време за да им го докажеш. Четете фактурите, търсете си правата, независимо, дали се касае за лев, два или повече. Те печелят, защото очакват, че ще предпочетем да загубим известна сума пред това, да си търсим правата.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мобилните оператори вдигат месечните абонаменти
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Автомобил се вряза в метростанция до столичен мол, има загинали
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: