ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Нова мода във вкуса на бирата | ||||||
| ||||||
В България тази тенденция е сходна, като добавената стойност на сектора се равнява на около 470 милиона лева и допринася за 340 милиона лева приходи в бюджета. Заетостта, създадена от индустрията, често е в сектора на заведенията, но у нас има интересен феномен, като най-високата е в търговската мрежа на магазините. "За съжаление, ние все още не сме преодолели последиците от масовото затваряне на заведенията. Студеният пазар е 13%, а преди 15 години бе 35%.“ Производителите на бира се стремят да отговарят на всички желания на потребителите, като една от новите тенденции е свързана с безалкохолните продукти или такива с ниско съдържание на алкохол. Това се наблюдава във всички сегменти на напитките, но гостът разкри, че в пивопроизводството навлиза сухото или студеното охмеляване. Това е технологичен процес, който се отразява на крайния вкус и мирис на бирата. "Доскоро бяха модерни горчивите бири и се считаше, че това е много висок клас, което не бе вярно, защото много често това не означава високо качество на хмела. Потребителят разбра, че това не е най-големият плюс и благодарение на технолозите по света се оказа, че има по-интересни начини на охмеляване, които променят послевкуса и ако до скоро всички казваха, че има цитросова свежест, то сега се казва, че има по-тропична нотка. Сега тези бири стават все по-интересни, включително и сред класическите марки и в България." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Алекс Раева: Преживяхме много мъка с теб последните години
20:22 / 19.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5365) | 59% | |
Не (2919) | 32% | |
Не мога да преценя (865) | 9% |