Обмисля се създаването на Консорциум "Българско Черноморие", който да рекламира по-добре България на световната туристическа карта, сподели за Varna24.bg проф. Стоян Маринов, ръководител на факултет "Управление" в Икономически я университет във Варна и преподавател по туризъм.
"Пандемията, и тази криза, която се появи, породи добри идеи за маркетирането на България и по-конкретно за нашето Черноморие.
Идеята на оператора на летище Бургас и Варна, Фрапорт, е да се създаде Консорциум "Българско Черноморие". В него ще участват хотелиери, ресторантьори, летището, общини. Всички заинтересован истрани ще разработят една дългосрочна стратегия за маркетиране и рекламиране на българското Черноморие.
Верно е, че се харчат пари, но всички сме наясно, че не достатъчно целенасочено и ефективно. В крайна сметка се оказа, че българското Черноморие е недостатъчно добре позиционирано на туристическата карта, не е достатъчно известно както в Германия, така и във Великобритания, в останалите западноевропейски страни и на изток. Тази инициатива, ако се реализира, ще доведе до едни по-добри резултати относно посещаемостта на дестинация Българско Черноморие", коментира проф. Стоян Маринов.