ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Официално: Намалиха цените за ползване на инфраструктурата и услугите в Слънчев бряг | ||||||
| ||||||
Решението на ръководството на дружеството, стопанисващо комплекса, е във връзка с преодоляването на кризата, причинена от пандемията от COVID-19. Облекченията обхващат почти всички сфери, администрирани от дружеството, като цени за стоянка на таксиметрови коли, цени за автомобили, зареждащи търговски обекти, отдаване на тротоарно право, паркиране и др. До 1 юли паркирането в комплекса ще бъде безплатно. Подготовката за идването на туристите за летния сезон вече започва. От днес ще има озеленяване на площи в над 40 локации, поставяне на нови пейки и подмяна на уличното осветление. Въпреки трудностите около началото на този сезон, ще подготвим инфраструктурата по най-добрия възможен начин, заяви Златко Димитров, изпълнителен директор на дружеството "Слънчев бряг". Той каза, че е изградена локалната канализация с подземни резервоари, които ще събират водата при валежи от улица "Първа", крайбрежната алея, от улиците в зона "Изток". "Слънчев бряг" няма изградена дъждовна канализация и затова се търсят локални решения за местата, където традиционно се получават проблеми при обилни дъждове. |
Още по темата: | общо новини по темата: 463 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/78 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 21.05.2020 г.
0
на 21.05.2020 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5586) | 59% | |
Не (3057) | 32% | |
Не мога да преценя (900) | 9% |