ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Оказа се, че мъжете харчат почти двойно повече в деня на "Черния петък" в сравнение с жените | ||||||
| ||||||
Реклами, брошури и табели примамват клиентите с намаления за "Черен петък“. Само за първите 2 часа от кампанията днес една от най-големите онлайн платформи за пазаруване отчита поръчки за над 21 млн. лв. Бюджетите са разнообразни, някои хора особено младите, решават да увеличат бюджета си като теглят бързи кредити, после връщането на кредита може да е проблем“, казва Богомил Николов от "Активни потребители“. Мъжете харчат почти двойно повече в сравнение с жените, казват търговци. Причината - купуват електронни продукти. Техника, дрехи, обувки и козметика са още сред най-търсените по време на намаленията. "Миналата година се прецаках. Купих си телефона и в деня на "Черния петък“ видях, че е ексклузивна цена, оферта, промоция и тази цена се оказа същата в следващите 5 месеца натам“, споделя София, която срещаме на пазар в мола. "Проучванията показват, че по-голямата част от стоките, които биват намалени след това никога не се връщат към предишната си цена“, обясняват пред bTV от "Активни потребители“. Експертите съветват внимателно да проучваме пазара, да не се подават на лимитиращи бройки и да обърнем внимание как е изписан сайтът от който пазаруваме, за да не останем разочаровани от пазаруването след "Черния петък“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Алекс Раева: Преживяхме много мъка с теб последните години
20:22 / 19.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета