Опит за измама? Клиентка плати двойно повече от обявената на етикета цена
"Отново Т маркет. На етикет цената на капсулите 16.99 лв, на касовата 29.99 лв. Леко двойно! По закон трябваше да ми продадат капсулите на обявената цена, но закона явно не важи за Т маркет, защото не можели да ми го дадат, върнаха ми парите. Моля, да ме насочите къде да подам сигнал. За съжаление в малките магазини не приемат ваучери, та се налага да пазарувам в "любимия" Т маркет. Управата няма нужда да ми пише на лично, защото много им станаха извиненията!"
Това сподели опарена от търговската верига жена, като придружи сигнала си във фейсбук със снимки на касовата бележка и етикета на стелажите, видя Plovdiv24.bg.
Това е станало преди няколко дни, но това е нещо, което на всеки от нас ни се е случвало, затова трябва да сме по-внимателни.
Явно служителите на магазина са забравили да сменят етикета на стоката, с което обаче подлъгват клиентите си. По закон каквато е цената на етикета, на същата сума трябва да се продаде на клиентите.
Хората съветват клиентката да подаде сигнал в КЗП:
"Комисия за защита на потребителите. Там можете да подадете сигнал. Между другото в Нидерландия, където живея, тези капсули са от сорта на 6-7 евро. Каква е причината да са на такава "ниска" цена от 30 лева?"
"В КЗП пуснах онлайн. Не знам защо е такава цената... За справка капсули за съдомиялна си взимам от 1 магазинче турски стоки и са 25 лв същите в Т маркет са 42 лв".
"Пиши им в контактната форма на сайта. Така мен ме компенсираха и отговориха любезно".
"Те сами ми пишат всеки път, ма нямам нужда. Тоя етикет седи от 1м, кой знае колко излъгани хора има. Влизаш, пазаруваш 1 тон неща и не обръщаш внимание на "промоциите". Крайно време е да си оправят политиката или да затворят".
"Тази промоция седи от поне 2 седмици. На етикета не видях да има дата на валидност, но специално в този Т маркет вечно има грешни цени и стока с изминал срок. Персонала не смогва, защото имат 5 човека на кръст. Проблемът е в управлението. Не може да виждаш, че всичко е леш и да не вземеш мерки"
"Не ми се е случвало досега, да вляза в Т маркет, и да няма разминаване с цените на етикетите и на касата..."
"Връщате се в магазина с бележката, правят Ви сторно и Ви връщат разликата, всичко това се прави на система и понякога, се допускат грешки, за 10 лв, едва ли ще се занимават институциите."
"Ами аз съм написала, че не ми върнаха разликата, а цялата сума и си взеха капсулите, защото етикета не бил верен. Но подвежда и не е ясно колко са взели от "промоцията".
"По закон продавачът е длъжен да продаде стоката на цената, на която е обявена, ако ще и да е объркал, че струва 0,10 лв. Лично аз съм викала управителя заради лъжливи цени и са ми я коригирали, защо в Т маркет с цените е пълен хаос и те го знаят това. В случай че не можете да се разберете, закон за защита на потребителя разрешава спора."