ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Опит за измама? Клиентка плати двойно повече от обявената на етикета цена | ||||||
| ||||||
Това сподели опарена от търговската верига жена, като придружи сигнала си във фейсбук със снимки на касовата бележка и етикета на стелажите, видя Plovdiv24.bg. Това е станало преди няколко дни, но това е нещо, което на всеки от нас ни се е случвало, затова трябва да сме по-внимателни. Явно служителите на магазина са забравили да сменят етикета на стоката, с което обаче подлъгват клиентите си. По закон каквато е цената на етикета, на същата сума трябва да се продаде на клиентите. Хората съветват клиентката да подаде сигнал в КЗП: "Комисия за защита на потребителите. Там можете да подадете сигнал. Между другото в Нидерландия, където живея, тези капсули са от сорта на 6-7 евро. Каква е причината да са на такава "ниска" цена от 30 лева?" "В КЗП пуснах онлайн. Не знам защо е такава цената... За справка капсули за съдомиялна си взимам от 1 магазинче турски стоки и са 25 лв същите в Т маркет са 42 лв". "Пиши им в контактната форма на сайта. Така мен ме компенсираха и отговориха любезно". "Те сами ми пишат всеки път, ма нямам нужда. Тоя етикет седи от 1м, кой знае колко излъгани хора има. Влизаш, пазаруваш 1 тон неща и не обръщаш внимание на "промоциите". Крайно време е да си оправят политиката или да затворят". "Тази промоция седи от поне 2 седмици. На етикета не видях да има дата на валидност, но специално в този Т маркет вечно има грешни цени и стока с изминал срок. Персонала не смогва, защото имат 5 човека на кръст. Проблемът е в управлението. Не може да виждаш, че всичко е леш и да не вземеш мерки" "Не ми се е случвало досега, да вляза в Т маркет, и да няма разминаване с цените на етикетите и на касата..." "Връщате се в магазина с бележката, правят Ви сторно и Ви връщат разликата, всичко това се прави на система и понякога, се допускат грешки, за 10 лв, едва ли ще се занимават институциите." "Ами аз съм написала, че не ми върнаха разликата, а цялата сума и си взеха капсулите, защото етикета не бил верен. Но подвежда и не е ясно колко са взели от "промоцията". "По закон продавачът е длъжен да продаде стоката на цената, на която е обявена, ако ще и да е объркал, че струва 0,10 лв. Лично аз съм викала управителя заради лъжливи цени и са ми я коригирали, защо в Т маркет с цените е пълен хаос и те го знаят това. В случай че не можете да се разберете, закон за защита на потребителя разрешава спора." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета