Неговото мнение е, че след като ще се търсят заеми от ЕИБ, то е можело да е за целия аутобан, "защото условията на банката са по-добри от тези на ЕК", заяви той.
Ще бъде забързана работата по жп проектите за новия програмен период. Особено по тежкия участък София - Септември. Стане ли той, ще има цялостна жп линия за високи скорости от София до Бургас. Най-важната ми задача е да бъде одобрена оперативната програма за 2014-2020 г., каза Московски.
Другото спешно пред него е довършването на лот 4 на "Струма" от Сандански до Кулата - "ако има и минимален шанс "Актор" да се справят, ще ги оставим, но ако не стават, ще ги сменяме", каза министърът. Това щели да уточняват с министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова.
Московски ще продължи програмата от предния си мандат за привличане на инвеститори чрез концесии за пристанищата. Ще започне с Видин.
На концесии ще са и големи гари като Варна и Пловдив. Ще търсим начин за подновяване на влаковете, каза още Московски. Той ще продължи плана си за преструктуриране на БДЖ със заем от Световната банка.
"Дянков не ми даде да го подпиша". Ставаше въпрос за заем от 460 млн. лв. срещу сериозна реформа в железницата, която включваше и приватизацията на "БДЖ товарни превози".
Министърът смята сега да рестартира процедурата. Очакват се промени в бордовете на транспортните компании. Ще се връщат екипите, с които Московски е работил, защото смята, че са успешни. Двама ще бъдат зам.-министрите на транспорта. Единият ще отговаря за транспорта, другият за информационните технологии и съобщенията.
"С еврофондовете ще се занимавам аз", отсече Московски.