От БДЖ се извиниха и дадоха обещание

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (4)
14:15 / 27.04.2022
11553
В празничните дни по повод Великден е имало значително увеличение на пътниците на БДЖ. Въпреки осигурените над 10 400 допълнителни места през периода от 20-ти до 27-ми април интересът към пътуване с влак е принудило "БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД да реагира на момента с осигуряването на още допълнителни вагони за определени влакове. Общо над 80 000 са продадените билети за пътуване с влак през периода от 21-ви до 25-и април, като едва 15 % от тях са закупени предварително, което затруднява планирането на железопътния превозвач за осигуряване на допълнителни места, съобщиха от БДЖ.

Общо 8 влака са пътували с допълнително увеличаване на композициите си, въпреки предварително планираните допълнителни места за тях. Най-голямата необходимост от още вагони са имали влаковете по направление от Варна за София на 25-и април. Сутрешният бърз влак № 2602 от Варна за София, който заминава в 07:30 ч. с един допълнителен вагон, поради многото желаещи да пътуват се налага оперативно да бъде увеличен състава с още два вагона от Варна, а в последствие след проследяване на населеността във влака по време на пътуване, е било реагирано своевременно и бяха добавени по още един вагон в гара Горна Оряховица и в гара Мездра.

Поради значителното увеличение на пътуващите, неравномерното им разпределение във влаковете, които се движат в съответните направления и въпреки допълнително осигурените места и оперативно добавените още вагони, бяха създадени организационни проблеми и се допуснаха композиции с правостоящи пътници.

По отношение на запазените места във влаковете е необходимо да се има предвид, че билетоиздаващата система е централизирана и при закупуването на място, то се блокира и не е възможно да бъде продадено отново. При създаването на организация с осигуряване на допълнителни вагони, обаче, е възможно номерата на местата във вагоните да не съответстват на издадените запазени места по схемата от билетоиздаващата система. В такива случаи, когато клиентът не успява да намери своето място, е необходимо да се обърне за съдействие към превозния персонал във влака.

БДЖ се извинява на своите клиенти за създаденото им неудобство и ще положи необходимите усилия да не допуска подобни ситуации в бъдеще. Железопътният превозвач напомня, че за гарантиране на комфортно пътуване е необходимо пътниците да закупят предварително билети за своето пътуване като си доплатят и запазено място. Цената на запазеното място е 0.50 лв.

Виж коментарите (4)
Още новини от Национални новини:
Кирил Петков за Лорер и Божанков: Те бяха предупредени! Съдбата н...
Пътят през "Петрохан" е ужасен и непочистен, започва да натрупва ...
Бащата на починалото в линейка бебе: Това не е бърза помощ! Това ...
Ад на "Петрохан"
Циклонът достигна България, издадени са сериозни предупреждения
Унищожават овцете, заразени с шарка, в Сливенско


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).