ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
От "Кауфланд" отговориха: В магазина незабавно е била извършена обстойна дезинфекция и дератизация | ||||||
| ||||||
Искаме да уверим всички клиенти на Kaufland България, че за нас тяхната безопасност и здраве са на първо място и ежедневно прилагаме стриктно високи стандарти за качество, хигиена и безопасност на продуктите. Екипът ни се отнася изключително сериозно към възникналата ситуация. В магазина незабавно е била извършена обстойна дезинфекция и дератизация, а компрометираната стока е била своевременно премахната и подменена. Хигиената е абсолютен приоритет във всички търговски обекти на Kaufland, въпреки това ще предприемем допълнителни мерки, за да се гарантира недопускане на подобни случаи в бъдеще. Поднасяме извинения за причиненото неудобство. С уважение, Екипът на Kaufland България |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 15.02.2022 г.
0
на 15.02.2022 г.
+1
на 15.02.2022 г.
+1
на 15.02.2022 г.
0
на 15.02.2022 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета