ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
От следващия месец влаковете стават по-бързи, скоростта ще е съизмерима с тази на автомобилите | ||||||
| ||||||
"Сливането на дружествата е част от оздравителната програма. Имаме 3 структури. Цялото тежко мероприятия искаме да стане както до 2002 г. - едно единствено предприятие. В момента всичко е по 3, което не е ефективно. Локомотивите са били разделени механично и нямат необходимата ефективност, която може да се получи при това сливане", обясни председателят на транспортната комисия в парламента Борислав Гуцанов в "България сутрин". Започнати са експерименти за скоростта на влаковете. През март подбалканската линия ще стане постоянна и за малко над 4 часа и половина трябва да се стига от София до Бургас. Съизмеримо време с това на автомобилите, отбеляза Гуцанов. Във влаковете трябва да има интернет и ресторант вагони. "Още от следващия месец ще има друга скорост. Нормално ли е в 21 век да стигаш с влак от София до Варна за 8 часа и половина? Бургас - София - около 6 часа и половина - 7 часа. Има закъснения, условията вътре са ужасни. Искаме "зелена" енергия и хората да се чувстват комфортно, а не правим нищо по тази тема. В един вагон ще умреш от горещина, в друг - от студ. Четири пъти са намалели превозите - около 20 млн. за година", заяви Гуцанов пред Bulgaria ON AIR. Той алармира, че през годините са раздадени милиарди лева, а насреща няма нищо извършено бързо, правилно и сигурно. Превеждани са авансова пари, без да бъде свършена никаква работа. Докладите за нарушенията ще бъдат предадени на съответните органи. "С лопата и кирка да бяха полагали жп релсите, щеше да стане по-бързо от това, което е в момента. Не може хората да имат услуга, която е била през 18-и век. Да не говорим как са закрити заводите за ремонт на локомотиви в България. Отиват на ремонт в други страни. Това нормално ли е? Има възможност в София, Пловдив и Варна да се правят ремонти", подчерта Гуцанов. Предвидени са покупките на нови локомотиви и вагони. Близо 2 млрд. евро са средствата, които ще бъдат взети от общите по Плана за възстановяване и устойчивост за съживяване на сектора. Над 100 представители на морския бранш са присъствали на среща за реформа и развитие на пристанищата у нас. Предстои нова среща в Министерството на транспорта следващата седмица. "Пристанищата във Варна и Констанца бяха съизмерими, в момента Констанца е 11 пъти преди Варна. Кой допусна това нещо? Може да се направи инвестиция в България, така че този, който направи инвестицията, да докара и товарите тук. Интермодален терминал във Варна, интермодален терминал в Русе и ще задминем Констанца", каза още Гуцанов. |
Още по темата: | общо новини по темата: 405 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/68 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 18.02.2022 г.
+1
на 18.02.2022 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Радина и Деян Донков отново заедно
12:08 / 01.12.2024
Димитър Маринов от филма за Гунди: До три години всичко ще се промени
12:19 / 30.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Роден е на днешния ден през 1979 г., наскоро призна за голям порок
16:44 / 30.11.2024
Някои от най-трудните думи за писане в българския език
10:39 / 01.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета