"Като успехи отчитаме разпространението на трите слогана в 25 заведения от четири града, провеждането на две креативни обучения във Велико Търново и Пловдив и отзивите на участниците в тях", споделя председателят на Управителния съвет на "Ти избираш", Станислав Додов. Създателите на разпространените слогани спечелиха екстремно преживяване по свой избор - двама избраха да се гмурнат в Черно море, а един - да се спусне с каяк по Струма. Репортажи от събития са публикувани на Facebook страницата на U CHOOSE.
В момента се разпространява и галерия от снимки, създадени от участниците в творческата работилница на тема "Младите хора, отговорният избор и изкуството", която се проведе във Велико Търново. В рамките на броени дни ще бъде публикуван и изцяло режисираният и заснет от млади хора кратък филм "PosledstvieTO", продукт от същото обучение.
Кампанията "Ти избираш" се реализира от младежко сдружение U CHOOSE и Асоциацията на пациентите с онкологични заболявания (АПОЗ), с безвъзмездната финансова подкрепа на MSD. Конкурсът за слоган е доказателство, че в България има много млади хора, които са креативни, замислят се за важните неща и имат желание да участват в открити дискусии, за да се чуе техният глас.