Плодовата бира - новото изкушение за дамите у нас

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (12)
17:34 / 21.07.2012
3325
Плодовата бира е новото изкушение за дамите. Пивото със сок от лимон, оранжев или червен портокал или грозде набира почитатели сред нежната половина на България, твърдят от Съюза на пивоварите.

Над 80% от потребителите на лимонените и гроздовите бири са именно дамите. От началото на годината досега пивоварите са предложили на пазара 11 нови продукта и марки пиво, 16 нови разфасовки и 5 нови опаковки бутилки и кенове бира. Делът на оборота, реализиран от новите или усъвършенствани продукти, достига 24% от общия оборот на пивоварните компании в страната. През това лято за пръв път на пазара се появиха бирени миксове с ниско алкохолно съдържание и фруктови вкусове. Маркетинговите проучвания показват, че консуматорите ги възприемат като отделна продуктова категория от бирата.

През лятото 16% от пълнолетните българи пият бира поне веднъж дневно, а 20% консумират напитката 3-4 пъти седмично. Веднъж седмично си позволяват по чаша бира 13% от българите. Това показват данните от проучване на IPSOS България, цитирано от Съюза на пивоварите в България, навръх професионалния им празник Илинден. Най-много бира се пие в Бургас. Второто и третото място по най-честа консумация на хмеловата напитка си делят Русе и Монтана.

Източник: в. "Стандарт"


Виж коментарите (12)
Още новини от Национални новини:
Съдействие на адвокат при сделка с имот е задължително
Шофьор ще олекне с 4000 лева глоба и 3 месеца без книжка
Проф. Рачев: Петък, в 12 часа времето се обръща
Собственик на фирма: Средната заплата при нас надвишава 2500 лева...
Много лоша тенденция, попариха хиляди пенсионери
Росен Желязков: С декларацията на ПП-ДБ се търси шоу


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).