ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Пловдив посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 1 и 2 декември | ||||||
| ||||||
Камионът на добрината на Coca-Cola пристига в Пловдив на 1 декември и ще остане там цели два дни. Жителите и гостите на града ще се потопят в празнично настроение с различни активности на място. Пловдив е първата спирка от традиционното турне на впечатляващия камион - част от коледната кампания на Coca-Cola, която за втора година носи посланието "Един Дядо Коледа не стига“ и вдъхновява хората да споделят и предават доброто нататък. В Пловдив Коледното градче ще посреща своите гости на 1 декември на площад "Централен“. Там жителите и гостите на града ще могат да се насладят на впечатляващ 3Д мапинг, който ще накара сградата на Пощата да "оживее“ с анимация на тема "Един Дядо Коледа не стига“. На 2 декември градчето ще се премести на бул. "Пещерско шосе“ 153A – на паркинга на магазин Lidl. И в двата дни то ще е отворено за посетители от 15:00 до 21:00 часа. В работилницата на градчето посетителите ще могат да създават собствени играчки и картички, които след това ще станат част от празничната украса на града. В Къщичката на Дядо Коледа ще имат възможност да се срещнат с Добрия старец и да запечатат този вълшебен миг с незабравима снимка. Гостите на събитията ще могат да се насладят и на Coca-Cola Адвент календар с 24 уникални предизвикателства, които ще носят на участниците награди и ще добавят щипка празнична магия във всеки град. В коледното градче ще има и фотокът за моментни снимки, който ще пренесе посетителите в сърцето на Лапландия. Специална елха пък ще допринесе за магичната атмосфера и ще бъде още едно място за празнични снимки. В Коледното градче на Coca-Cola всеки ще може да подкрепи “Операция: Плюшено мече" и талантливите младежи от менторска програма "Скритите таланти на България". "Коледното турне на камиона на Coca-Cola се превърна в любима традиция, която събира семейства и местни общности, за да изживеят всички заедно магията на празниците. Продължавайки успеха от миналата година, искаме да бъдем двигател на това добротата да се споделя тази Коледа и да ангажираме общностите чрез незабравими събития на живо и партньорства с благотворителни организации. Коледният дух в този празничен сезон е навсякъде и със световно признатата телевизионна реклама на "Един Дядо Коледа не стига“, която е заснета в България.“, заяви Бошко Попесков, изпълнителен директор на "Кока-Кола България". След Пловдив Камионът на добрината на Coca-Cola ще отпътува към следващите си коледни дестинации: Стара Загора – 3 декември; Бургас – 4-6 декември; Варна – 7-9 декември; Плевен – 11-12 декември; Враца – 16 декември; Благоевград – 17 декември; Сандански – 18 декември и София – 19-22 декември. Подробен график и точни локации на Коледните градчета на добрината ще бъдат обявени на www.coca-cola.bg. Стремежът доброто да се разпространява и споделя с останалите е акцент в кампанията "Един Дядо Коледа не стига“, която за втора година вдъхновява и умножава добрината чрез редица активности в цялата страна. Заедно с "Екопак“ и сдружение "BG Бъди активен“ организаторите си поставят за цел събирането на бутилки и кенове, еквивалентни на броя раздадени по време на събитията. Гост на събитията ще бъде арт инсталацията "Шишеяд“, част от кампанията “Искам да съм полезен… Рециклирай ме!", а събраното количество ще бъде предадено за рециклиране. Тази Коледа Coca-Cola сбъдва още желания, подарява магични моменти и подготвя изненади в националната си кампания. Голямата награда е незабравимо пътешествие до дома на Дядо Коледа – Лапландия. Всеки може да участва, като сподели добрина през Coca-Cola App. Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company, NYSE: KO) е водеща компания за безалкохолни напитки, чиито продукти се продават в над 200 държави. Мисията ѝ е да освежи света и да вдъхнови положителна промяна. В допълнение на иконичния бранд Coca-Cola, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ѝ включва някои от най-предпочитаните марки по целия свят: студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, напитки от соя и много други. Компанията Кока-Кола непрестанно развива и трансформира своето портфолио, като намалява захарта в напитките и лансира на пазара иновативни продукти. Кока-Кола се стреми да оказва положително влияние върху живота на хората, общностите и планетата чрез възстановяване и опазване на водните ресурси, рециклиране на опаковки, устойчиви практики за снабдяване и намаляване на въглеродните емисии в цялата верига. Заедно с бутилиращите партньори Системата на Кока-Кола наема над 700 000 души, като по този начин помага за създаването на работни места по цял свят. В България Системата на Кока-Кола се състои от 5 компании и играе важна роля в националната икономика, осигурявайки работа на 3270 души. Нейното икономическо въздействие в България за 2023 г. се изразява в добавена стойност от близо един милиард лева по цялата верига на стойността. Всеки 1 лев, похарчен за напитки на Coca-Cola, води до 0,75 лв. приход за България, а икономическият принос възлиза на 0,5% от БВП на страната. Научете повече на www.coca-colacompany.com и www.coca-cola.bg. |
Още по темата: | общо новини по темата: 46 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/8 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5888) | 58% | |
Не (3245) | 32% | |
Не мога да преценя (957) | 9% |