Подадени са над 1300 жалби срещу мобилните оператори в последните месеци

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (4)
14:37 / 09.02.2011
2897
Мобилните оператори трябва задължително да уведомяват клиентите си, когато достигнат до 90 процента от кредитния им месечен лимит. Това каза в дискусия за проблемите на клиентите на телекомите председателят на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков. Това ще стане задължително с промени в законодателството.

КРС ще поиска и законови промени - да се откажат операторите от практиката да сключват срочни договори с абонатите си.

За последните шест месеца в Комисията за защита на потребителите са получени 1350 жалби и сигнали от услугите на телекомите. Тяхната дейност вече е най-атакувана от хората, каза Огнян Варадинов, представител на КЗП.

Комисията за защита на личните данни не е открила досега нарушения в методиката и в правилниците за съхраняване на лични данни в мобилните оператори. Проверките обаче ще продължат, за да се види как точно се унищожават данните за хората, които вече не са абонатите на съответния оператор, съобщиха от комисията.

Източник: bTV


Виж коментарите (4)

Още по темата (1):
16.02.2011 Гражданско движение негодува срещу мобилните оператори
Още новини от Национални новини:
Райчев: Борисов никога не е бил с такива връзки в света, каквито ...
Meteo Balkans пусна пълна прогноза за декември, без сняг на Колед...
Кузман Илиев: Много важни се помислиха тези в парламента
На 76 години си отиде съдия Благовест Пунев
Докъде стигнахме! Ученици са задържани за побоя в столичен мол
Първо огнище на чума по дребните преживни животни за последните 6...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).