© Plovdiv24.bg | | EVN България продължава своята кампания да предоставя на своите клиенти актуални съвети, особено полезни и практични през летния сезон, когато клиентите са на почивка или отсъстват за по-дълго от дома си. Някои от полезните енергийни съвети са: • Изключете всички електроуреди, които не е необходимо да работят във Ваше отсъствие. Тук следва да се има предвид, че уреди като СОТ, хладилник или фризер, които не винаги е подходящо да се изключват, ще продължат да консумират електроенергия. • Изключете от щепсела уреди като телевизор, аудио-уредба и монитор, защото и в режим на stand-by те ще продължат да консумират електроенергия. Електроуредите, които са в режим stand-by, трябва да се оставят включени само при необходимост. • Уверете се, че външни хора нямат достъп до контакти, които са част от Вашата ел.инсталация. • Запишете показанията на електромера си преди да заминете и сравнете данните при завръщането си. • Ако във Ваше отсъствие няма достъп до Вашия електромер, можете да заявите посещение на отчетник на денонощен телефон 0700 1 7777 в удобно време.
С цел навременна информираност EVN България съветва клиентите си да посетят удобен за тях EVN Офис и да предоставят телефонен номер или имейл, на който безплатно да получават актуална информация:
o Информация за стойността на месечната фактура - получаване по SMS или имейл o Известяване преди прекъсване за неплатени задължения - по SMS или имейл. С безплатния абонамент клиентите получават известия за наличие на просрочени неплатени задължения за консумирана електроенергия, заради които предстои прекъсване на електрозахранването. Известяването се получава най-малко 3 дни предварително.
Посочените SMS/имейл услуги могат да се заявят заедно или отделно с една обща декларация във всеки удобен EVN Офис. Декларацията може да се изтегли от http://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Uslugi/PotreblenieEl/Prekasvane-vazstanoviavaneEl.aspx. Тя е налична и на място във всеки EVN Офис. |