ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Полска компания ще ремонтира шест двигателя на българските МиГ-29
Автор: ИА Фокус 17:25 / 06.11.2024Коментари (6)1885
©
Министерството на отбраната е сключило договор за извършване на основен/капитално-възстановителен ремонт на 6 броя двигатели РД-33 за българските самолети МиГ-29 с полската компания Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A. 

Припомняме, че от Министерството на отбраната обявиха обществената поръчка в началото на април. 

Прогнозната стойност на възложената обществена поръчка е 19 620 000 лева без ДДС или 23 544 000 лева с ДДС. Гаранционният срок на всеки един ремонтиран двигател следва да бъде не по-малко от 12 месеца или 100 летателни часа, считано от датата на приемно-предавателния протокол.

Самолетите МиГ-29 трябва да бъдат използвани до пристигането на първите F-16 Block 70, което трябва да се случи в началото на 2025 година. Страната ни очаква 16 американски бойни изтребителя. 

През миналата година от Военното министерство подписа договор с полската Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., която трябва да извърши ремонта на двигателите на самолетите. Първоначално тази дейност трябваше да бъде възложена на "ТЕРЕМ", но последната се отказа. През миналата година страната ни закупи и два двигателя отново от Полша за самолетите МиГ-29. 

Преди старта на войната в Украйна ремонтът на двигателите се извършваше от руската РСК МиГ.


Още по темата: общо новини по темата: 20
23.10.2024 »
13.09.2024 »
24.07.2024 »
30.04.2024 »
30.04.2024 »
12.04.2024 »
предишна страница [ 1/4 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 08.11.2024 г.
0
 
 
Разбира се през Полша ще мине ремонта на РД-33. Концепцията открай време е да се изнасят парите навън. ТЕРЕМ клон Пловдив, извършваше и частично ремонтите на МиГ-29, и пълните на СУ-25К/УБК, както и на МиГ-21бис/УМ. Тези възможности бяха загубени след "затягането на коланчето" от времето на кабинета управлявал през 2009-2013, чрез напускането на много хора от липсата на адекватни поръчки за ремонти и поддръжка от ВВС. Нито едно ремонтно предприятие в чужбина не се затри, защото съществуването му е функция на държавите им. А българските ремонтни предприятия, някак все не оцеляват. Държавни и мошеници и хитри тарикати.
0
 
 
В Пловдив завод Г.Димитров не извршваше ли тези ремонти?Сега работи само нощно време и бълва отрови и децибели за които никой не споменава.Вероятно е нелигитимен,щом никой не го чува.
0
 
 
Айде още 23 милиона за старите бракми .
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Бюджет 2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
ДЮШ на ВК Марица
Борба за влияние в Близкия Изток
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: