ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Попитайте къде са позиционирани чадърът и шезлонгите, ако купувате всички услуги в пакет | ||||||
| ||||||
В ефира на "Дарик Кафе“ тя обърна внимание на туристите, които ще закупят туристически услуги в пакет, който включва и ползването на чадър и шезлонги на плажа. "Важно е предварително да попитат къде е този сет, защото се оказва, че в някои от случаите това е на последна линия. Тогава веднъж ще платят за услугата с покупката на пакета и втори път – ако желаят да са на по-предна позиция.“, обясни специалистът. Руменова обобщи най-често срещаните некоректни практики до момента: отдаване под наем на чадъри и шезлонги задължително в комплект, подвеждащо представяне на цените на хранителни продукти от крайбрежи витрини, банкомати с такси за превалутиране и проценти от изтеглените суми без предварителна яснота за клиентите. "Ако в процеса на теглене става ясно колко ще ни струва, то отново не е коректно, защото потребителят е напрегнат – картата му е в устройството, той няма достатъчното време и спокойствие да възприеме това, което му се дава на екрана, да го осмисли, а още по-малкото пък да потърси други възможности и да сравни с тях.“, коментира експертът. Относно споделените в социалните мрежи примери от недоволстващи туристи, тя каза, че акцентът трябва да е върху самите търговски практики при предлагането на различните стоки и услуги. "Има най-различни възможности дори и в рамките на един курорт, а хората са свободни да изберат кое заведение или място за развлечение да посетят, според търсенията и възможностите си. За да не се стига до разочарования, най-важното е предварително да се информираме за условията – кое колко ще струва и дали след предплащане действително ще можем да го ползваме“, каза още Руменова. Остава актуална препоръката преди резервация да проверяваме за наличието на категоризация на мястото за настаняване или средството за подслон и преди каквато и да било покупка да преглеждаме отзивите от предишни посетители, като следим за автентичността на оставените оценки и коментари. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1248 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/208 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
На колко градуса да е климатикът през зимата?
08:49 / 08.11.2024
Проф. Рачев: На 10 ноември всичко свършва
09:13 / 08.11.2024
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета