ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Потребителите проверяват състоянието на мобилното си устройство с новата услуга на Yettel "Смартфон диагностика" | ||||||
| ||||||
Като първия телеком, който предоставя изцяло дигитална техническа проверка, Yettel се стреми да помага на клиентите да поддържат мобилните си устройства в оптимално състояние и да удължат живота им. "Смартфон диагностика“ позволява провеждането на периодични тестове за техническото състояние на смартфони и таблети. Някои от тях са автоматични, а други са интерактивни – като например проверка на тъчскрийна и микрофона, които изискват действия от страна на потребителите. Подобно на годишния преглед на автомобила, регулярният мониторинг на мобилните устройства е ключов за навременното откриване на проблеми, преди те да се развият в по-съществени дефекти. Това може да спести на потребителите сериозни и скъпоструващи ремонти. В края на всеки тест се представя оценка на състоянието и производителността, а ако са установени неизправности – и препоръки за разрешаването им. Тестовете са разпределени в шест категории – аудио, камера, дисплей, софтуер, сензори и бутони. Хардуерната проверка включва тестове за състоянието на слушалката и високоговорителите, изпробване на работоспособността на предната и задната камера, отчитане при докосване на дисплея и работата на бутоните. Услугата тества и софтуера на смартфона, като проверява за наличието на нови актуализации и дали устройството има достатъчно свободна RAM памет за осигуряване на оптимална производителност. Целият процес по диагностиката се извършва в мобилното приложение на Yettel, където интуитивен интерфейс и ясни насоки показват на потребителите детайлно всяка стъпка. До края на септември всеки може да провери неограничен брой пъти състоянието на своето устройство напълно безплатно със "Смартфон диагностика“, дори да не
"Смартфон диагностика“ е част от усилията на Yettel да подпомага потребителите в грижата за мобилните устройства през целия им жизнен цикъл, обединени в пакета от услуги "Смартфон вселена“. Телекомът е единственият в България, който предлага удължена 3-годишна гаранция за всички смартфони в портфолиото си. Тази допълнителна година покрива неочаквани и случайни повреди, свързани с дефекти в материала или производството и се активира автоматично с покупката. Освен това операторът разполага със cepтифициpaн cepвизeн център, ĸoйтo обслужва гapaнциoннo и извънгapaнциoннo нaй-пoпyляpнитe мapĸи и мoдeли cмapт тeлeфoни, нeзaвиcимo oтĸъдe ca зaĸyпeни. Към това потребителите получават и специални отстъпки за нови устройства при връщане на старо за рециклиране, както и допълнителна възможност да защитят своя смартфон със застраховката "Смартфон протект“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5400) | 59% | |
Не (2937) | 32% | |
Не мога да преценя (872) | 9% |