ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Предупреждение: Електронен магазин подвежда клиентите си с мними отстъпки | ||||||
| ||||||
Електронен магазин подвежда клиентите си с мними отстъпки на предлагани от него стоки, за да ги продаде на редовните им цени. За това съобщават от онлайн платформата "Ние, потребителите“, където е постъпил сигнал от гражданин, който се натъква за пореден път на некоректната практика. "За втори път ми се случва да бъда заблуждаван с цените на продукти, предлагани с намаление в този онлайн магазин! Избрани и сложени в количката, те губят отстъпката си!“, разказва потърпевшият. Когато възразява срещу практиката, получава следния отговор: "За съжаление, намалената цена е била за продуктите, когато са били налични на склад, които към момента вече не са. Направих проверка, като за посочените от Вас продукти е направена поръчка от други клиенти и към момента те не са налични на склад при нас, поради тази причина отстъпка за тях няма, и виждате реалната цена, на която се предлагат, при отваряне на самата страница на продукта, както и ако го добавите в количката. Извиняваме се за причиненото неудобство, моля да имате предвид, че за съжаление отнема повече време да се актуализират цените, когато даден продукт е бил с отстъпка, но вече не е наличен на склад, понеже продуктите са много. Винаги може да видите правилната цена на продукта, като тя е тази, която е при отварянето му на страницата или добавяне в количката.“ След като човекът е предупредил, че ще сезира институциите и потребителски организации, от е-магазина са го попитали "желаете ли да направим проверка дали можем да предложим продуктите на по-ниската цена?“. Привличането на потребителя с цени, на които на практика не могат да му бъдат продадени предлаганите стоки, е нелоялна търговска практика. Това е така, защото моментът на представянето на информацията за цените, която по същество е невярна, предпоставя момента на вземането на решение от потребителя за тази покупка. Т.е. потребителското поведение на клиента е функция от умишленото адресиране към него на подвеждаща и некоректна информация за едно от най-важните условия на сделката – цената. Съобщенията за намаление неслучайно се коментират отделно в потребителското законодателство и се разглеждат като способи за продажба. Те на практика се използват за стимулиране на продажбите, като се основават на допълнителни психологически и маркетингови трикове. Тези трикове обаче не трябва да прерастват в нелоялни практики. В конкретния случай можем да говорим за практика, тъй като един и същи потребител съобщава за повторяемост на едно и също действие – сценарий, който всеки път се развива по абсолютно еднакъв начин. При пазаруване от електронни магазини – след като сте натоварили е-количката с желаните от Вас стоки, винаги проверявайте каква е сумата, която е изписана до бутона "купи". Там търговецът е длъжен да посочи крайната цена, която ще трябва да платите за покупката Ви, препоръчват от "Ние, потребителите“. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Неочакван развод по-малко от година след сватбата
15:02 / 12.11.2024
Алекс Сърчаджиева проговори за сватби и не само
09:09 / 13.11.2024
Търсят заместник на Димо Алексиев, Ралица Паскалева под въпрос
14:14 / 13.11.2024
Натали Трифонова с признание
08:43 / 12.11.2024
На 73 той сложи колежките си в малкия си джоб
12:29 / 12.11.2024
Въвеждат нови предмети в училище
15:29 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета