ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Премиум обслужване и специални отстъпки за потребителите на А1 с новата услуга "VIP клиент" | ||||||
| ||||||
"VIP клиент“ носи допълнителна стойност за потребителите на А1, като предоставя достъп до бързо и приоритетно обслужване. Промоционална месечна такса от 9,99 лева. С новата услуга от А1 потребителите на телекома могат да се превърнат във VIP клиенти и да се възползват от редица преференции. Срещу промоционална месечна такса от 9,99 лева при сключване на едногодишен договор абонатите на А1 получават достъп до бързо и приоритетно обслужване, разнообразни отстъпки на устройства, аксесоари и застраховки, както и други предимства. С добавянето на "VIP клиент“ към предложенията си за клиентите, А1 ще повиши качеството на потребителското изживяване, така че те да се чувстват още по-специални и ценени. Услугата осигурява множество привилегии, групирани в 3 основни категории: Приоритетно обслужване VIP клиентите получават достъп до по-приоритетно и бързо обслужване по отношение услугите на телекома. Това включва безплатно свързване с оператор до 30 секунди на *88/12388, посещение от техник до 4 часа при възникнало затруднение с ТВ или интернет услуга, както и приоритетно обслужване на смартфон в сервиз до 4 работни дни и осигуряване на оборотно устройство от същия клас при нужда. Преференциални отстъпки Сред специалните условия са и редица изгодни отстъпки при покупка на устройства и аксесоари. Така потребителите може да се възползват от 50 лв. отстъпка от цената на нов смартфон и смартчасовник и 50% отстъпка за 2 аксесоара по избор. Освен това, сред преференциалните условия попадат 3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон и 20 лв. отстъпка за SMS паркиране в зона. Бонус отстъпки към застраховки Услугата включва и бонус отстъпки в размер на 100% към застраховка "Моят дом“ с план "Максимален плюс“, застраховка “Моят телефон" и застраховка "Пътуване в чужбина“ за 14 дни с план "Индивидуален". Тези привилегии предоставят на клиентите по-голяма сигурност, както и допълнителни финансови и практически ползи. Всеки потребител на мобилна гласова услуга на абонамент от А1 може да се превърне във VIP клиент с няколко лесни стъпки – като посети удобен за него магазин на А1, заяви желанието си да ползва услугата "VIP клиент" и посочи кой от неговите мобилни номера ще бъде водещ VIP номер. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Aнонимен
на 03.09.2024 г.
0
на 03.09.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Хванаха българин с автомобил за 80 000 лева, издирван от Русия
17:43 / 09.11.2024
До две заплати ще получат някои държавни служители като коледни бонуси
17:20 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета