ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Превозвачите скочиха на регионалния министър, обвиниха я в арогантно поведение
Автор: Екип Plovdiv24.bg 11:37 / 04.01.2020Коментари (1)6045
©
огато не се съобразяваш с бизнеса - това за нас е арогантно поведение." Около това мнение се обединиха пред bTV Йордан Арабаджиев и Магдалена Милтенова по повод тол системата.

Според превозвачите арогантното поведение е от страна на регионалния министър Петя Аврамова в целия процес по въвеждането на тол таксите. Всички транспортни асоциации дадоха един куп предложения и становища за тол таксите, но общо нула са приети, казаха те.

Превозвачите настояват за бавен преход от винетна към тол система, за да не бъде шоково поскъпването. За това те се вдигат на национален протест на 13 януари, когато ще се включат и таксиметрови превозвачи. Основните им искания са оставката на регионалния министър Петя Аврамова с аргумент, че не се съобразява с нито едно предложение на транспортния бизнес, както редуциране на таксите за тарифата, обхвата и преференции.

По думите на Арабаджиев тол системата не е готова, защото нито един превозвач не знае как да работи с нейните особености.

От своя страна Магдалена Милтенова посочи, че философията на въвеждането на тол системата е сбъркана, защото тази, към която се стреми Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ), е постигането на суми, които да бъдат 290 млн. лв. от леките автомобили и над 400 млн. лв. от автобусите и камионите. Според нея общата сума от близо 700 млн. лв. може да се постигне математически, но ще се постигне на гърба на хората.

"Средствата ще дойдат от хората и потребителите и това е арогантното, защото не се казва в регионалното министерство. Извинявайте, но докога ще плаща българският потребител", запита Милтенова.

Ние сме в конфликт с МРРБ за начина на плащане на тол системата. Нека да бъде обхватът такъв, че да обхване всички камиони, но и българският транспортен бизнес да има глътка въздух, включи се отново Арабаджиев.

Няма съпротива по отношение на тол системата, а по отношение на цените, защото са изключително високи. Не може един автобус за един курс от София до Бургас да плаща 100 лева за винетка на месец и още 1200 лева за тол такса. В същото време билетите не трябва да поскъпват, защото имаме договори с общините. Това ще доведе до фалити на фирмите. Налагат се едни цени и не са изпълнени исканията на превозвачите, негодува Милтенова.

"Ние трябва да защитим българския транспортен бизнес и да получи глътка въздух от шоковото налагане на тези такси", каза в заключение Йордан Арабаджиев.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Тези тъпанари какви гаранции ще дадат, че след въвеждането на РЕКЕТ! - системата пътищата ще се оправят? От псевдомагистрала Хемус (частта от София) - до монтана няма иметър читав път, но за него ще искат да се плаща! Когато нямаш платен РЕКЕТ (винетна такса) им дължиши компенсаторен РЕКЕТ. РЕКЕТ - защото каква компенсация ще платят те на шофьорите, затова че карат по пътища като околовръстното на Пловдив, които не са пипнати повече от 20 години. Строял Бойко Борисов бърцо.И какво като строи бързо - магистрала Тракия не издържа и 3 години! Да не коментираме магистрала Марица. Хемус преди Ботевград в посока София - пълна скръб! Тези страхливци от Пътна полиция така и не казват колко глоби са наложили за отвратителното състояние на пътната инфраструктура, а само констатират, чена магистралите, и по-специално Тракия (между Стара Загора и Чирпант) има ограничения 90 км/ч и дебнат с камерите. За какво е това ограничение - заради природни бедствия ли? Ако последните 10 години управление могат да се нарекат така - съгласен съм! Това е заради калпаво строителство и липса на санкции от страна на КАТ. 15 години само писмени сигнали и резултатът е налице! Дали поне половината от пътищата, за които ще се иска РЕКЕТ за камионите и автобусите, са що-годе в приличен вид след 15 години събиране на пари?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Бюджет 2025
Зима 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: