ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
При прекалено високи сметки за ток и газ, имаме право да оспорим пред доставчика си цената | ||||||
| ||||||
"Цената на тока не е повишавана от последното увеличение с 10%, в сила е и мораториум. По отношение на цените на газа за битовите потребители са предприети мерки за компенсации. Но е възможно е да се получат високи сметки, кои то да се сторят съмнителни на потребителите. В този случай има една стъпка, която може да се предприеме", добави той пред бТВ. Той обясни, че ако потребителят оспори пред доставчика на съответната комунална услуга сметката си за ток, за газ и за телефон дори, до произнасяне на доставчика по отношение на основателността на това оспорване потребителят не е длъжен да плаща тази сметка. Председателят на КЗП обясни, че докато върви произнасянето, е би трябвало да се спира тока или да не начислява нещо на потребителя. Маргаритов добави, че при подобен случай на двойна сметка за ток, се е оказало, че електромерът не работи както трябва, и се е наложило да се подмени, а потребителят не е платил сметката. Относно мобилните оператори той заяви, че ако се опитат да натоварят хората с излишни разходи, от комисията са готови да вземат решения. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
Aнонимен
на 15.01.2022 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5596) | 58% | |
Не (3068) | 32% | |
Не мога да преценя (902) | 9% |