ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Проблеми за шофьорите, които са свикнали да минават годишния технически преглед по втория начин
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:57 / 01.08.2024Коментари (1)7219
©
Промени в изискванията към автомобилите няма -  просто вече ги няма "сивите" пунктове за технически прегледи, които пропускаха всякакви коли срещу съответно по–високо заплащане и по "приятелска линия". Това коментира Петър Захариев от специализираното издание Аutomedia.bg в предаването (О)позиция на сайтът Segabg.com

На 22 юли изтече гратисният период, в който всеки пункт трябваше да има онлайн връзка с "Автомобилна администрация", така че да изпраща в реално време резултатите от тестовете на колите. След тази дата 90-ина  от над 1000 пункта бяха затворени -  завинаги или временно, защото нямат нужния софтуер за предаване на данните.

Преди беше възможно колата да мине преглед дори ако изобщо няма катализатор, с неизправни спирачки и т.н. Сега компютър, а не човек решава дали автомобилът покрива критериите, тоест елиминирани са възможностите за подправяне на данните.

Стара или не, ако колата е добре поддържана, ще издържи годишния "изпит", категоричен е експертът. Той препоръчва преди годишния преглед автомобилът да мине на профилактика в надежден сервиз - за да се види дали няма нужда от ремонт, смяна на маслото, на филтри и т.н.

"При бензиновите коли е различно измерването и заради това е по-трудно минаването на ГТП. При дизеловите коли, например, се измерва само димът, който излиза от ауспуха. Докато при безниновите коли дори и при некачествено гориво също може да повлияе - някой може да пострада, ако си е сипал евтин бензин няколко дни преди прегледа."

"Държавата отказва да се намеси и да забрани вноса на 10-годишни коли. Лобито на дизеловите автомобили у нас е много силно"

"Очаква се глобално търсене на катализатори. При-новите коли са и много по-скъпи, имат и ценни и метали. А и те са изключително лесно за крадене. Българинът гледа да спести от всичко, което може - ще си смени маслото пред входа, ще си вземе накладки от интернет, защото са по-евтини и т.н."








Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Сега да тръгнем да търсим и "качествен" бензин ли. Кой определя какво гориво се продава на пазара и защо,ако има нарушения никой не ги оповестява. За колите на газ и бензин/газ защо няма норми като са по екологични,а се взема само заводското гориво. Когато са се предлагали на обсъждане тези промени вие "експертите" къде бяхте,а сега обикаляте по студията да ни обяснявате какъв ни е автомобилния парк и как се минава ГТП.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Локо в Първа лига, сезон 2024/2025
БК Академик Пловдив
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Димо Алексиев хванат пиян зад волана
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: