ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Проф. Вълчева: При различни учебници имаме разнопосочни послания, не трябва да се оправдаваме винаги с демокрацията | ||||||
| ||||||
"Аз уважавам много мнението на професор Илчев, с него сме работили в мандатите му като ректор, и заедно с него и с колегите от Историческия факултет често си говорим, в това число и за историческата памет. Но тук конкретно важното е учениците и родителите да не ги правим заложници на бизнес интереси", коментира още проф. Вълчева. Според нея един учебник по дисциплина е достатъчен. "И най-сериозният ми аргумент е свързан с факта, че този модел на няколко учебници по един предмет не даде очаквания резултат. Не знам колко години, 5-6 или повече години са експериментира. Защо да не е направим на някаква промяна? Може би не да сведем до един учебник, може до два. Все пак специалистите ще кажат, ако има необходимост от повече от 1-2 учебници. Но според мен те трябват да съдържат надграждаща информация, те трябва да развиват критично мислене, и особено в областта на предприемачеството. Т.е. всичко трябва не само да надгражда, а и да е в крак с времето, да е достъпно за децата, да не ги объркват, да не е ги обременяваме количествено". Проф. Лиляна Вълчева добави, че е много важно да отпадне и академичния стил на преподаване, защото по думите й това стресира децата допълнително. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета