Вчера
Plovdiv24.bg публикува
сигнал на жена, която не бе доволна от почивката си в село Кранево.
Преди разговора ни с управителката на хотела, се свързахме с друга служителка, която бе запозната със случая и бегло го коментира. Междувременно тя разказа каква всъщност е ситуацията с работната ръка по нашето море от първо лице.
“Сервитьорите по цялото Черноморие не говорят български и английски език. Българи не останаха да работят, затова обслужващият персонал е отнякъде другаде. Село Кранево е под всякаква критика. То е част от община Балчик, където ние всички хотелиери плащаме данъци. Община Балчик не се грижи за нищо.
Ако влезете в самото село, за да стигнете до хотелите, ще ви стане лошо. Пътят е дупка до дупка, потънал, мръсно е, не се чисти и тях не ги интересува какво се случва.
Не съм сигурна в коя част от лятото е била тази дама, имаме два плажа, те се поддържат. Стараем се да бъдем изрядни, разбира се, случват се неща, ние не можем 24/7 да сме на плажа.
Персонал наистина няма, но не е само при нас. На цялото Черноморие е така, няма хора и на никого не му се работи.
Аз прочетох сигнала и останах с впечатление, че тя не е чак толкова недоволна. Слава богу, имаме камериерки, които говорят все още български и са се държали добре с нея.
Имаме много труден сезон. Тези хора работят постоянно и изпълняват по 2-3 длъжности едновременно. Пак ви казвам, не е само при нас по този начин. Не се оправдавам, но това е ситуацията в България.
Закуската ни не е толкова еднообразна. Ако погледнете коментарите в Booking, те също са полярни. Има хора, които просто са си криви. С пристигането си започват да се заяждат и ти каквото и да правиш, те се заяждат.
След това отиват някъде, за да коментират. Абсурдно е, че жената е нахапана от дървеници. До сега сме нямали такова оплакване. Аз работя оттам от стая или от вила и никога не съм била нахапана."