Рекламен клип за България с музиката на Иво Папазов тръгва по ТВ Евронюз
По поръчка на Министерството на културата и туризма Европейският новинарски канал Евронюз започва излъчваното на клип за България по повод подписването на договора за присъединяване към ЕС, съобщиха от Министерството на културата и туризма. Българската версия на клипа ще бъде излъчена преди и след директното предаване на церемонията по подписването по Българската национална телевизия.
Концепцията на клипа се базира на идеята за запознанството. Мотото е „Nice to meet you” (в българската версия е „Срещнахме се”). Общото внушение е: “Ние сме такива, живеем живота си, стараем се, радваме се, че влизаме в Европейския Съюз.” Кадрите показват хора, които се запознават в най-различни ситуации – чрез интернет, в парка, в театъра, в метрото… Целият клип със своя калейдоскоп от образи и срещи ни води към голямата среща между България и Европейския Съюз. С него сякаш казваме: “Здравейте, това сме ние, приятно ни е да се запознаем.”
В музикалния фон на клипа е включено изпълнение на Иво Папазов – Ибряма, както обеща министър Нина Чилова по време на срещата си с виртуоза, се казва още в съобщението.
От февруари 2005 г. Евронюз излъчва клипове, които представят България като атрактивна туристическа дестинация в цялото й многообразие – летен, зимен, културен туризъм, екотуризъм и т.н. Излъчването на клипа „Nice to meet you” е част от програмата за национална реклама на Агенцията по туризъм към Министерството на културата и туризма.
Продуцент на клиповете е М3 Комюникейшънс.