ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Рекламират България като туристическа дестинация с над 3 млн. информационни материала и сувенира
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:38 / 03.05.2012Коментари (1)1452
©
По проекта за изработване и разпространение на рекламно-информационни материали за промоцията на България като целогодишна туристическа дестинация бе реализирана най-мащабната рекламна кампания за страната ни на световните пазари. Тя е реализирана по Средносрочната рамкова инвестиционна програма на МИЕТ, финансирана по ОП "Регионално развитие". Това заяви заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на заключителната пресконференция по проекта.

Зам.-министърът подчерта също, че за проведените дейности по него са изразходвани общо 5 млн. лв. и в резултат на конкурентните условия пред кандидатствалите изпълнители са спестени над 2.8 млн. лв. Това ще ни даде възможност заедно със спестените средства и по други проекти да кандидатстваме пред МРРБ с още предложения за този програмен период до 2013 г., посочи Маринов. Провеждането на ефективна и масирана национална реклама ни позиционира на световния пазар като туристическа дестинация в по-висок клас, каза още той. В пресконференцията участва и ръководителят на проекта Владимир Туджаров, главен секретар на МИЕТ.

Близо 3.2 млн. брошури на 6 основни езика и още 15 други, по-малко разпространени, сувенири и ниско бюджетни рекламно-информационни материали на обща стойност малко над 4 млн. лв. са създадени по проекта на МИЕТ. Той се финансира по ОПРР и включва изработка и разпространение на пълен набор от рекламно-информационни материали и сувенири с единна визия - брошури (имиджова и 9 тематични), серия регионални и тематични дипляни, информационен гид, плакати, листовки, картички, туристически карти, стикери, мултимедийни продукти, албуми и книги за туризма или сувенири с туристическото лого на страната.

За изработката на всички рекламно-информационните материали и сувенири са сключени 51 договора с изпълнители на обособените позиции. Отделно, по проекта са разработени наръчник за разпространението на създадените материали, както и методология за анализ на съдържанието и атрактивността им, които увеличават ефективността на националния маркетинг.

Създадените рекламно-информационни материали с единни концепция и дизайн осигуряват качествено и атрактивно поднасяне на информацията за България като туристическа дестинация, заяви и директорът на дирекция "Туристическа политика" в Мария Иванова. Материалите се разпространяват на световни и национални туристически форуми и борси, както и директно до потребителите на туристическите продукти и услуги. Целта е да се популяризират нови форми на устойчив и специализирани видове туризъм в регионите на страната, което допринася за увеличаване на туристопотока към тях.

Общо по проекта са изработени над 1 млн. броя рекламни брошури на стойност 1.981 млн. лв. Средната им единична цена е 1.98 лв., без ДДС. Деветте тематични брошури за българското Черноморие, зимните ни курорти, културния, религиозния, конгресния и бизнес, еко- и селския туризъм, вино и кухня, спорт, балнео, СПА и уелнес са преведени на 6 основни езика, а имиджовата - на 21.

Рекламните сувенири са 323 500 броя на обща стойност 828 746 лв. и средна единична цена от 2.60 лв., без ДДС. Серията включва луксозни, настолни и стенни календари, чанти, значки, икони, визитници и други протоколни подаръци.

Изработени са и 1 877 000 броя нискобюджетни рекламно-информационни материали на стойност близо 1.248 млн. лева. Средната им цена е 0.66 лв., без ДДС, като сред най-атрактивните от тях са информационен гид "Добре дошли в България" на 21 езика, серия регионални и тематични дипляни, туристическа карта и пътеводител на туристическите забележителности у нас и др.








Зареждане! Моля, изчакайте ...
Aнонимен
на 03.05.2012 г.
0
 
 
Дрън, дрън! Има едни пари за "усвояване". При толковая много материали би следвало да ги има и на видни места в Пловдив. Няма ги нито на гарата, нито на летището.Нали от там основно минават: " ... директно до потребителите на туристическите продукти и услуги"
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България в еврозоната
Първа лига, сезон 2024/2025
Футбол - други
Спартак (Пд) в Трета лига, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: