Нова кампания “До всеки истински играч, стои друг играч “ за една от най-успешните бетинг комапнии в България
efbetМеждународният бранд
efbet съвсем наскоро отбеляза 30-годишнина. Дори и в момента можем да забележим присъствието на 30% повече бонус, релевантно с годините професионална практика на рожденика, а през януари стартира мащабна кампания с едни от най-разпознаваемите лица в България.
Като генерален спонсор на родното футболно първенство ‚efbet Лига‘ и редица други спортни федерации и имена, очаквано е операторът да избере български спортисти и звезди. Главни действащи лица в рекламното видео и цялостната комуникация са Николета Лозанова, Ники Михайлов и Валери Божинов, като основен лайт мотив на реклмата е “До всеки истински играч, стои друг играч “
Кампанията, започнала с тийзър, е дело на една от най-успешните творчески агенции "Saatchi & Saatchi", а последвалите коментари и отзвук в интернет пространството (и не само) са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията. Предимно позитивно, шеговито, а дори и мотивиращо е въздействието, което предизика 40-секундното видео.
Освен имиджовата кампания и все по-атрактивните бонуси и предложения,
efbet предлага и тематични игри и предложения. Например този февруари във връзка с провеждането на Australian open /8-21 февруари/, както и месецът на любовта, българският букмейкър тематично подарява
28 тенис ракети HEAD – висок клас. Играта се провежда във
Facebook профила на букмейкъра. Логично периодът на играта съвпада с датите на турнира, а споменавайки месеца на любовта - разбира се е помислено и за двата пола, както за силния, който най-често се асоциира със спортните събития и залагания (за участие за една от 14 мъжки тенис ракети), така и за нежния пол (за участие за една от 14 дамски тенис ракети). Пълните условия на играта може да видите в страницата на
efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени и спечелилите, или
ТУК.