ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Шефът на БДЖ: Няма как при тези високи температури климатичната инсталация да издържи
Автор: ИА Фокус 14:57 / 19.07.2024Коментари (1)7879
©
Няма как при тези високи температури климатичната инсталация да издържи. Металът се нагрява с допълнителни 20 градуса. Това посочи управителят на "БДЖ - Пътнически превози" Венцислав Славков на брифинг, предаде репортер на "Фокус".

По думите му последно време за БДЖ-Пътнически превози има само негативни изказвания и изяви, въпреки опитите ни нещо да променим.

"За съжаление, всички очакват скоростни резултати. В годините назад на БДЖ са ѝ били необходими над 110 години, за да достигне своя апогей. Последните години се опитваме да върнем добрите черти на БДЖ-Пътнически превози. С годините подвижният състав на БДЖ е достигнал своя край, тъй като вече се променя самата концепция за подвижния състав с въвеждането на европейските регламенти и директиви", допълни той.

Славков е категоричен, че те се опитват да въведат новите условия, но става доста трудно и бавно, защото производството и доставката отнема много години.

"В цяла Европа и света тече кампания за подмяна на стария подвижен състав и всички производители са натоварени с множество договори. Предприехме стъпка да доставим вагони, които се спират от експлоатация на Deutsche Bahn. Не защото не е годен състава им, а защото те го подменят с нов. Почти всички техни вагони са спрени ноември - декември миналата година. Отне много време регистрирането на вагоните и въпреки всичките ни усилия, нещата не стават бързо. От доставката на първата партида вагони ги разделихме на две части. Една част от вагоните бяха въведени в София, а другата - в Пловдив.

С това разбиране двете депа ускориха процеса за въвеждане на вагоните. Както ни се струваше, че има време за всичко, за съжаление вече част от вагоните навъртяха доста километри, заради редовната експлоатация. Съгласно предписанията за поддръжка на Deutsche Bahn трабва да се извършва профилактика на всички основни блокове и системи. В момента извършваме профилактиката на вагоните, които не са издържали. Необходимо ни е време да въведем поетапно всички вагони. Ние вкарахме наведнъж всички 10 вагони и те достигнаха своя пробив. Сега излиза, че трябва да извадим всички вагони. Останалите вагони чакат смяна на колела, която се извършва в Септември. След това ще извършим профилактика и на тях - третата партида вагони", каза още той.

По думите му проблемът в момента не е само в схемите, но и недостигът на персонал. "На ден се занимават само трима - четирима техници за 76 вагона. България и Германия са в една климатична зона. Следователно климатичните инсталации, с които са произведени вагоните за Германия, отговарят и за тези на България. Няма как при тези високи външни температури, каквато и да е климатична инсталация да издържи. Ако външната температура е 40 градуса, но при нагряване на метала, температурата на вагона скача с 20 градуса. Направете сметка каква климатична система трябва да има този вагон. Каквато и да е техника при това натоварване, няма да издържи. Следващите вагони се очаква да пристигнат до края на другата седмица. Чакаме последните 19 вагона. Скоро също така ще въведем системата PDI и ще спрем издаването на хартиени билети", допълни той.

Лора ДИМИТРОВА


Още по темата: общо новини по темата: 405
27.11.2024 »
27.11.2024 »
18.11.2024 »
18.11.2024 »
15.11.2024 »
08.11.2024 »
предишна страница [ 1/68 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
Вечните оправдания, сега времето било много топло за да работи климатика... Сигурно зимата ще го пуснете на студено, да се похвалите как хубаво охлажда... На колите може да работи дори на място климатика (примерно когато висиш 2 часа на границата заради обедна почивка), но новият влак не може да изкара 1 месец... Пак сте скатали я компресор, я фреон, я нещо друго и ся замазвате положението... Държавно предприятие не може да си регистрира вагоните към... държавата, вие сериозно ли?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Септември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ВК Марица, сезон 2024/2025
51-ото Народно събрание
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Санирането на сградите
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: