ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Шефът на БДЖ: Няма как при тези високи температури климатичната инсталация да издържи | ||||||
| ||||||
По думите му последно време за БДЖ-Пътнически превози има само негативни изказвания и изяви, въпреки опитите ни нещо да променим. "За съжаление, всички очакват скоростни резултати. В годините назад на БДЖ са ѝ били необходими над 110 години, за да достигне своя апогей. Последните години се опитваме да върнем добрите черти на БДЖ-Пътнически превози. С годините подвижният състав на БДЖ е достигнал своя край, тъй като вече се променя самата концепция за подвижния състав с въвеждането на европейските регламенти и директиви", допълни той. Славков е категоричен, че те се опитват да въведат новите условия, но става доста трудно и бавно, защото производството и доставката отнема много години. "В цяла Европа и света тече кампания за подмяна на стария подвижен състав и всички производители са натоварени с множество договори. Предприехме стъпка да доставим вагони, които се спират от експлоатация на Deutsche Bahn. Не защото не е годен състава им, а защото те го подменят с нов. Почти всички техни вагони са спрени ноември - декември миналата година. Отне много време регистрирането на вагоните и въпреки всичките ни усилия, нещата не стават бързо. От доставката на първата партида вагони ги разделихме на две части. Една част от вагоните бяха въведени в София, а другата - в Пловдив. С това разбиране двете депа ускориха процеса за въвеждане на вагоните. Както ни се струваше, че има време за всичко, за съжаление вече част от вагоните навъртяха доста километри, заради редовната експлоатация. Съгласно предписанията за поддръжка на Deutsche Bahn трабва да се извършва профилактика на всички основни блокове и системи. В момента извършваме профилактиката на вагоните, които не са издържали. Необходимо ни е време да въведем поетапно всички вагони. Ние вкарахме наведнъж всички 10 вагони и те достигнаха своя пробив. Сега излиза, че трябва да извадим всички вагони. Останалите вагони чакат смяна на колела, която се извършва в Септември. След това ще извършим профилактика и на тях - третата партида вагони", каза още той. По думите му проблемът в момента не е само в схемите, но и недостигът на персонал. "На ден се занимават само трима - четирима техници за 76 вагона. България и Германия са в една климатична зона. Следователно климатичните инсталации, с които са произведени вагоните за Германия, отговарят и за тези на България. Няма как при тези високи външни температури, каквато и да е климатична инсталация да издържи. Ако външната температура е 40 градуса, но при нагряване на метала, температурата на вагона скача с 20 градуса. Направете сметка каква климатична система трябва да има този вагон. Каквато и да е техника при това натоварване, няма да издържи. Следващите вагони се очаква да пристигнат до края на другата седмица. Чакаме последните 19 вагона. Скоро също така ще въведем системата PDI и ще спрем издаването на хартиени билети", допълни той. Лора ДИМИТРОВА |
Още по темата: | общо новини по темата: 405 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/68 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 19.07.2024 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета