ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Шефът на ДНСК иска да знае кой строи "Хемус"
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:13 / 07.11.2021Коментари (0)3271
© БНТ
"На лотовете 4-ти и 5-и от АМ "Хемус" има влязъл в сила Подробен устройствен план, но няма завършено отчуждаване, а там са изпълнени строително-монтажни работи в доста напреднал етап, за които няма издадено разрешение за строеж. Трябва да се установи кой е строителят“. 

За това настоя директорът на ДНСК архитект Влади Калинов пред БНР.

ДНСК е издала протоколи за извършено определено строителство. Ако не установим кой строи, това ще е незаконно строителство с неизвестен извършител. Парадоксалното е, че това е национален обект. Там са вложени доста пари, посочи той.

По думите на архитекта схемата за изграждането на лотовете по АМ "Хемус" е доста различна от нормалния вид строителство. "Истинският строител би трябвало да бъде "Автомагистрали" ЕАД. Тази фирма обаче няма нито възможностите, нито техниката и хората, за да изпълни това строителство. Това е било ясно в момента, когато са правени поръчките. Самата фирма "Автомагистрали" започва да аутсорсва тази дейност. Строителството е скрито зад едни договори за доставка на материали и наем на техника. Това означава, че тези фирми, които докарват техниката заедно с операторите на тази техника, те извършват строителството, но не носят отговорността за него, а отговорността се връща към държавното дружество "Автомагистрали" ЕАД. Има един анонимен изпълнител, който пристига, свършва си работата и не носи отговорност за това, което е свършил там", обясни архитект Калинов.

Той подчерта, че има подозрения, че в основата на магистралата се полагат неподходящи материали, които след това са причина за лошото качество на пътищата. Калинов посочи, че заради несвършена работа е бил освободен директорът на РДНСК-Ловеч.

По отношение на започналата проверка на новостроящата се отсечка от автомагистрала "Хемус" между Буховци и Белокопитово, арх. Калинов уточни, че там не е направена поръчката "ин хаус", а на принципа "инженеринг" - възложена е на един и всички останали са прикачени към този един, който е взел обществената поръчка. Изпълнител е едно ДЗЗД (Дружество по закона за задълженията и договорите), в което участват три фирми, като и трите са неизвестни кои са. Има надзорни фирми, които също са ДЗЗД - и там са няколко фирми, каза още архитект Влади Калинов.


Още по темата: общо новини по темата: 125
05.10.2024 »
06.08.2024 »
25.10.2023 »
24.08.2023 »
21.08.2023 »
20.07.2023 »
предишна страница [ 1/21 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Тя се завърна
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Борба за влияние в Близкия Изток
Зима 2024/2025 г.
Напрежение след смъртта на бебе, издъхнало в линейка на път за болницата в Петрич! Бащата с шокиращ разказ за случилото се
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: