След глобалния срив онлайн услугите на Wizz Air вече са достъпни

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
13:34 / 21.07.2024
2620
След усилията на екипа на Wizz Air в отговор на глобалните системни прекъсвания, причинени от външен доставчик, авиокомпанията съобщава, че системите вече функционират нормално. Въпреки че причината за смущенията е извън контрола на Wizz Air, клиентите, чиито полети са били отменени, ще получат автоматично възстановяване на 120% от сумата в кредити WIZZ в рамките на 24 часа след заминаването на планирания полет.

Ако пътниците предпочитат да направят нова регистрация на полета си вместо да получат възстановяване на сумата, те трябва да се свържат с кол центъра за обслужване на клиенти за уточняване на условията.

Клиентите също така вече могат да направят нова резервация на полета си или да поискат възстановяване на сумата чрез официалния уебсайт или мобилното приложение. Повече информация можете да намерите на уебсайта на Wizz Air: Последна информация за пътуванията (wizzair.com).

Wizz Air ще продължи да работи усилено, за да подкрепя всички засегнати клиенти, и благодари за търпението и разбирането през това време.

Виж коментарите (0)
Още новини от Национални новини:
Здравният министър: Имайте търпение
Антъни Иванов прекрати кариерата си: Не мога повече да гледам тов...
Ужас! Трагедия с наш ученик, посетил Португалия по "Еразъм +"
Стотици блокирани на "Петрохан" заради сняг!
ПП-ДБ още умуват
Росен Желязков: Ако Борисов е премиер, всеки друг кандидат може д...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).