"Офертата изглеждаше много приятна, приемлива заради цената и условията. Разгледахме всички видове стаи и се спряхме на една", разказа тя пред Нова тв.
След като прочела многобройните положителни отзиви в сайта за резервации, Детелина направила и своята. На следващия ден, решила да проучи хотела още малко и се сблъскала с потребителски мнения за това, че въпросната стая всъщност няма прозорец.
Случаят на Детелина съвсем не е изключение, твърдят от Асоциация "Активни потребители". При онлайн резервациите капани дебнат отвсякъде, а най-баналното условие - да четем малките букви, е и най-пренебрегваното.
"Не трябва да бързаме, особено повлияни от надпис, който казва "последна стая", "последна резервация преди 3 минути". Веднъж потвърждавайки резервацията, ние сключваме договор, с който се съгласяваме с всички тези предварителни условия", коментира председателят на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов.
"Обикновено когато хотелите имат нещо да крият, публикуват много малко снимки", обясни той.
В отзивите също не можем да сме сигурни, предупреждават от асоциацията. Те не трябва да са прекалено малко, нито прекалено много.
"Много лесно можем да проверим дали те са истински, ако ние имаме възможност без да сме правили резервация да дадем оценка за този хотел, тази система за оценки не е надеждна", коментира Николов.
Пътуването на Детелина все още предстои. За да получи екстрата "прозорец" се налага да промени резервацията си и да доплати. Сега ще търси правата си.