![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
След публикация на Plovdiv24.bg от TBI дадоха обяснение на клиентите си | ||||||
| ||||||
По думите на нашия читател: "От един ден вече банковите сметки на потребители на банката TBI показва отрицателно салдо. Дали сме хакнати или не, не можем да знаем. Това е абсурдно, защото вече един ден не можем да извършваме транзакции заради недостатъчен баланс." Ето какво отговориха от финансовата институция на Plovdiv24.bg: Става на въпрос за техническа неизправност при наш доставчик, която по никакъв начин не засяга средствата по сметките на нашите клиенти – скоро ще виждат наличността си по сметка такава, каквато е в действителност. Още вчера взехме всички мерки, за да информираме клиентите си за тези технически затруднения като публикувахме на нашия сайт, фейсбук страница, както и изпратихме и продължаваме да изпращаме нотификации в мобилното ни приложение, за да сме сигурни, че клиентите ни са осведомени. Освен това разполагаме с 24/7 колцентър, който отговаря на всички въпроси на клиентите ни и сме разяснили на всеки, който ни е потърсил за информация. Ето и каква информация е публикувана на сайта на TBI: Скъпи клиенти, Разбираме, че някои от Вас изпитват технически проблеми с нашето мобилно приложение и искрено се извиняваме за възникналото неудобството. Причината за това е техническа неизправност при един от нашите доставчици, но най-добрите ни професионалисти работят по отстраняването ѝ. Уверяваме Ви, че средствата Ви са напълно защитени и скоро всичко ще бъде наред. Ако имате някакви въпроси или се нуждаете от допълнително съдействие, се свържете с нас на *8242 / 0700 17 571 или посетете някой от нашите офиси. Благодарим Ви за търпението и разбирането! |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (9845) | 56% | ![]() |
Не (5916) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (1786) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg