ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
След скандален случай с изгонени от плажа туристи започват засилени проверки по Черноморието | ||||||
| ||||||
Повод за акцията стана разказаният от онлайн платформата "Ние, потребителите“ скандален случай с български туристи, които бяха изгонени от плаж на Северното Черноморие, тъй като пожелали да ползват само чадър и съответно да заплатят само за него. Плажът се намира непосредствено до къмпинг Св. Георги - The Pirates Beach (с жълти чадъри от плат), а на табела ясно е написано, че предлагат комплект от чадър и два шезлонга срещу 30 лв. и само чадър за 10 лв. Дама от подложената на обидно отношение компания се е свързала с "Ние, потребителите“ и е разказала следното: "След като се настанихме на един от чадърите, към нас се приближи господин с ефирна походка с думите "Добър ден, хайде сега да ми платите." На въпроса: "Колко Ви дължим за чадъра?" отговори, че дължим 30 лв. Последва неприятна полемика, която няма да описвам детайлно, но резултатът беше, че бяхме ИЗГОНЕНИ от "сянката МУ". Доводите бяха, че "ако всеки така си поиска по един чадър, какво ще ги правим тези шезлонги" и прочее, граничещи с тотален идиотизъм аргументи. Мисля, че е излишно да споменавам колко абсурдна и обидна бе цялата ситуация." "Принуждаването на туристите, които желаят да ползват плажни принадлежности в платените зони, да ги наемат задължително в комплект чадъри и шезлонги е проблем, който наблюдаваме от години, с различна интензивност. Затова още в началото на сезона припомнихме, че е незаконно. Споделих и заснето от мен видео, в което се вижда, че има различни търговци – някои прилагат тази нелоялна практика, други – не. Търговците трябва да знаят, че не е редно, туристите – също, и със своята информираност и избор да взимат правилните и изгодни за тях решения“, коментира пред bTV радио основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите“ Габриела Руменова. Тя уточни, че без значение дали търговецът е посочил обща цена за предварително определен от него комплект плажни принадлежности или е дал разбивка на всеки от атрибутите, щом не позволява наемането им поотделно, това е агресивна нелоялна практика по смисъла на Закона за защита на потребителите. Контролният орган, който е отговорен за тази нелоялна практика, е Комисията за защита на потребителите и тя трябва да следи, санкционира и забранява всеки отделен установен случай. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1248 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/208 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Забраните на Архангелова задушница
10:26 / 01.11.2024
Александър Сано: За първи път виждам подобно нещо
19:09 / 01.11.2024
Земетресение в България
16:37 / 01.11.2024
Дано няма изненадани шофьори днес в Пловдив
05:00 / 02.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (4245) | 60% | |
Не (2189) | 31% | |
Не мога да преценя (640) | 9% |