Кандидат-президентът Лозан Панов атакува "Дондуков" 2 с променена визия. След вълна от критики и публичен призив да се довери на професионалисти, председателят на Върховния касационен съд се сдоби с нови очила преди няколко дни. PR трик или осъзната необходимост е постъпката на Панов?
В началото на месеца оптикът Мина Димитрова публикува пост във Facebook с призив кандидатът за президент Лозан Панов да се довери на професионалист и да смени очилата си. И така да внесе елегантна промяна във външния си вид.
"Недопустимо е по този начин да изглеждат едни очила. Ако и новите очила не се харесат, значи има лице, което е виновно", смята тя.
Мина не очаква Панов да посети оптиката ѝ след деликатно поднесената критика.
"Бях подготвена за всичко – да е оскърбен, да е наранено егото му. Дойде един изключително мил, възпитан и страхотен човек, който има и чувство за хумор", разказа оптикът пред
Bulgaria ON AIR.
При влизането си в оптиката Лозан Панов се представя така: "Ето ме, сменете ги". И се доверява изцяло на екипа.
Мина Димитрова признава, че не е политически ангажирана, но винаги гласува. Доволна е, че човек като Лозан Панов се е вслушал в думите ѝ на професионалист.
"Ако той е водачът, а аз съм народът, то той чу народа. За мен хората със самочувствие не са честолюбиви, а той доказа че е човек със самочувствие", изтъкна тя.
Експертът по етикет и протокол Милена Хлебарова вижда успешен PR в действията на Панов.
"Аз съм убедена, че е PR ход, защото съм вътре в играта и нещата са от PR гледна точка. Mного му отиват очилата, това е аксесоар, който издава вътрешните пориви на човека. Ако очилата са правилно избрани и добре направени, те показват същността на кандидата", обясни Хлебарова.
Оптикът Мина Димитрова също е убедена, че нито един PR ход не може да скрие това, което очите показват.