Спасяват летния туристически сезон с повече туристи от Европа

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
08:53 / 30.05.2022
1401
Успехите от дългогодишните усилия, които полагаме за удължаване на летния туристически сезон, в определена степен бяха загубени поради двугодишната пандемия, а сега и военните действия в Украйна. Много от нашите партньори изтеглиха старта на чартърните си програми за средата на м. юни, което драстично свива времето, в което можем да посрещаме гости. Затова заедно трябва да работим за стабилизирането на българските позиции на пазар Германия, който е структуроопределящ, и през годините е доказал, че може да бъде ефективен и ефикасен за удължаване на летния туристически сезон.

Това заяви Маргита Тодорова, директор "Маркетинг и продажби“ в "Албена“ АД по време на провелия се в курорта "Златни пясъци“ форум "Среща на бизнеса от Варна и региона“.

"Възможностите за балнеотуризъм, културно-историческото наследство и идеалните условия за семейна почивка са отлична предпоставка за привличане на повече гости от Скандинавия, Полша, Чехия. Пазар Великобритания също е доказал, че има голям потенциал, който в момента се разгръща активно на юг чрез чартърни полети до Летище Бургас“, допълни тя.

Заедно с Илин Димитров, председател на ресорната комисия в 47-то Народно събрание и д-р Франк Кванте, главен изпълнителен директор на "Фрапорт Туин стар еърпорт мениджмънт“, специалистите се обединиха около тезата, че България трябва да води активна политика в посока улесняване на достъпа за туристи от пазари като Турция и Близкия изток, които дават силни индикации за нарастващо търсене, но се възпират заради неадекватната визова политика.

"За миналата 2021 година България е издала едва 143 000 краткосрочни визи от тип "С“, което е нищожен брой предвид търсенето. За съжаление има законодателни ограничения за намаляване на цените, но в момента се работи за дигитализация на процеса по кандидатстване, за да се избегне плащането на такси при посредници“, каза Илин Димитров.

На въпрос доколко доставчиците на туристически услуги и държавата използват възможностите за реклама през електронните медии, и по-специално блогъри и инфлуенсъри, Маргита Тодорова заяви, че ваканционно селище "Албена“ води активна рекламна кампания през подобен тип канали.

"Около 45% от общите ни продажби се осъществяват през онлайн платформата на комплекса. Това са крайни потребители, повечето от които познават "Албена“ именно благодарение на дигиталната комуникация. Затова от няколко години организираме регулярни информационни турове за блогъри и инфлуенсъри от Скандинавия, Германия, Полша, Румъния, които освен да рекламират нас, представят също и туристическия потенциал на цялото северно Черноморие“, завърши тя.

Виж коментарите (0)

Още по темата (936):
14.08.2023 "Който влезе, не излиза": По Южното Черноморие е страшно
08.08.2023 Хора вдигат ръце: Всичко е унищожено
21.07.2023 Ето я голямата и кичозна къща на богатата ромска фамилия, обядвала за 650
лева
01.11.2022 Взе повече туристи предпочитат да почиват на къмпинг
28.10.2022 Вижте колко хиляди нарушения са открили по нашето море това лято
17.10.2022 Здравко от "Биг Брадър": Съпругата ми се радва, че не съм богат
Още новини от Национални новини:
Кирил Петков за Лорер и Божанков: Те бяха предупредени! Съдбата н...
Пътят през "Петрохан" е ужасен и непочистен, започва да натрупва ...
Бащата на починалото в линейка бебе: Това не е бърза помощ! Това ...
Ад на "Петрохан"
Циклонът достигна България, издадени са сериозни предупреждения
Унищожават овцете, заразени с шарка, в Сливенско


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).